[FOTO] Vogels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Vogels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-17 19:23

Niet echt orginele titel but hey...

Afbeelding
1

Afbeelding
2

Afbeelding
3

pjer

Re: [FOTO] Vogels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:05

Hey HD heb je je naam veranderd?

Over de foto's fotograveren door gaas is en blijft lastig, je krijgt snel een waas over de foto. Hier is het je redelijk goed gelukt. De onderste vind ik een tikje onscherp (door het gaas). Maar bij de bovenste is het gaas het meest zichtbaar (die vage rimpel door de vogel) ook heeft daar de vogel helaas net zijn 3e ooglid dicht. Jammer want het is verder wel een mooie vogel. Die van de lepelaar vind ik dus het beste gelukt.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-17 21:11

pjer schreef:
Hey HD heb je je naam veranderd?

Over de foto's fotograveren door gaas is en blijft lastig, je krijgt snel een waas over de foto. Hier is het je redelijk goed gelukt. De onderste vind ik een tikje onscherp (door het gaas). Maar bij de bovenste is het gaas het meest zichtbaar (die vage rimpel door de vogel) ook heeft daar de vogel helaas net zijn 3e ooglid dicht. Jammer want het is verder wel een mooie vogel. Die van de lepelaar vind ik dus het beste gelukt.

Yep, om het wat makkelijker te maken want dit is ook mijn forumnaam op ándere fora (anders werd het wat verwarrend voor me...) Ik hou het liever consequent... :)