1,5 jaar geleden heb ik de Nikon D7200 gekocht en een halfjaar geleden de prachtige Sigma 1.8 35mm art lens gehaald. Echter merk ik dat fotograferen er niet meer van komt, omdat de combi best wel zwaar is en ik eerste instantie proffesioneel wilde gaan schieten (deed dit eerste halfjaar voor werk). Echter gebruik ik mijn camera nu alleen nog maar voor Buitenlandse tripjes, en zelfs dan 'baal' ik een beetje van het gewicht om mijn nek.
Fotografie blijft altijd mijn passie en zou ooit graag bruidsfotografie gaan doen, maar heb nog geen rijbewijs en studie gaat eerst voor...ik heb me dus erg verkeken op hoeveel ik er uiteindelijk mee zou doen....Dus denk ik er over na om mijn setje te verkopen en te gaan voor een Fujifilm x100F voor het reizen en leuke fotoshoots tussendoor.
Nu rust mij de vraag...is dit dom? ga ik hier spijt van krijgen omdat mijn huidige camera zoveel kwaliteit biedt en mij eigenlijk nooit in de steek laat? Aan de andere kant houd de camera me zo erg tegen om mee te nemen naar tripjes en lange dagen wandelen...of om even leuk mee te nemen naar een dagje...weet ik veel.
Ik zou heel graag wat (amateur) fotografen willen horen qua mening. Wat zouden jullie in mijn geval doen?
Ik hoor het graag...dilemma...help mij hihi
Alvast bedankt!