Op 1 Januari zat ik om 06:00 al in het vliegtuig op weg naar het warme zuiden van Spanje. Ik ging daar een maand werken op een geweldige trainingsstal met prachtige paarden en lieve mensen. Ik had bijna elke dag mooi weer en heb ontzettend veel foto’s kunnen maken! En die moeten natuurlijk geshowd worden op bokt.
Kijk en geniet!

Volg mijn werk ook op:
Facebook Instagram Website
1. Dit is een van de eerste foto's die ik hier heb gemaakt. Conan een lieve PRE hengst sloofde zich mooi uit voor mijn lens.

2. De stal ligt direct aan een prachtige rivier waar we op een van de weinige bewolkte dagen wat foto's gingen maken. Dago is een hele lieve KWPN.

3.

4. Zaire

5. Fabuloso!

6. Even een artistieke foto tussendoor.

7. Ultimado, een prachtige zwarte PRE hengst.

8. Delicioso XXIV

9. Naast de prachtige paarden waren er ook veel honden om op de foto te zetten. Smelt

10. Het laatste weekend dat ik in Spanje was heb ik een uitje gemaakt naar Alicante en heb ik deze geweldige combinatie op de foto mogen zetten.

11. Pacheco III

12. De omgeving was zo ontzettend mooi!

13. In de laatste week heb ik nog wat foto's gemaakt tijden het gouden uur, die we overigens bijna elke dag hadden! Delicioso XXIV

14. Een geweldig rijpaard: Recluta

15. En alweer de laatste..

Ik heb een onvergetelijke maand gehad die ik niet gauw ga vergeten en hoop snel weer terug te gaan.
Een reactie zou leuk zijn!