[FOTO] Dagje wildpark: wolven, lynxen en otters

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

[FOTO] Dagje wildpark: wolven, lynxen en otters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-17 17:31

Vandaag een dagje naar wildpark Anholter Schweiz geweest, net over de grens in Duitsland. Mooi park, voor herhaling vatbaar. Gelukkig wou het weer vandaag af en toe ook nog een beetje meewerken :D Alleen bij de hertjes was het echt veel te bewolkt en te grauw.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

HaKuNaMaTa

Re: [FOTO] Dagje wildpark: wolven, lynxen en otters

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 17:38

Wauw, heel gaaf. Had nog nooit van dit park gehoord, dus ben meteen even gaan google, ik sluit een bezoekje niet uit!

Fotos zijn echt heeeel gaaf!

BanjerLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 17:40

Wauw, wat een mooie foto's! <3 Ik ben ook een keer in dit park geweest, en het is zeker een heel mooi park om een keer naar toe te gaan.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 19:19

Wow, prachtige foto's!
Dit komt op mijn to-do lijst! :j

Moet je heel lang wachten voor je wat ziet?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-17 19:24

Denk dat dat verschilt, vandaag helemaal niet, maar het zijn wel heel grote verblijven.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 20:34

Heb jij eigenlijk ook een website waarop je je foto's publiceert? Je hebt al zoveel mooie gemaakt.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-17 20:37

simodi schreef:
Heb jij eigenlijk ook een website waarop je je foto's publiceert? Je hebt al zoveel mooie gemaakt.

Nee :D zou misschien wel eens tijd worden. De foto's die ik echt mooi vind hangen thuis aan de muur.

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 21:37

Schitterende foto's!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 21:37

Hoe moet ik het me eigenlijk precies voorstellen, een beetje zoals een dierentuin dat je langs de verblijven af loopt?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-17 21:57

aMomentLT schreef:
Hoe moet ik het me eigenlijk precies voorstellen, een beetje zoals een dierentuin dat je langs de verblijven af loopt?

Ben je wel eens in een Duits wildpark geweest? Is wel enigszins vergelijkbaar met een dierentuin maar veel ruimer opgezet. Het kan dus best zijn dat je een tijdje bij een verblijf staat te wachten omdat de dieren ergens aan de andere kant staan of tussen de bosjes etc.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 23:02

gaucho schreef:
aMomentLT schreef:

Ben je wel eens in een Duits wildpark geweest? Is wel enigszins vergelijkbaar met een dierentuin maar veel ruimer opgezet. Het kan dus best zijn dat je een tijdje bij een verblijf staat te wachten omdat de dieren ergens aan de andere kant staan of tussen de bosjes etc.

Nog nooit geweest, ook niet wetende wat ik ervan verwachten kan.. maar nu heb ik wel een aardig beeld erbij!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 00:13

Ik ben in de Harz naar een wildpark geweest, prachtig vond ik dat. Ruime verblijven en de dieren hebben ook plek om zich te onttrekken aan mensen wanneer ze er ff zat van zijn :) Helaas voor bezoekers zie je dus niet altijd alle dieren, of ze staan heel ver weg.