Ik zou het liefst een tas willen waar ik mijn beide body's,2 extra lenzen en accessoires zoals de zonnekap, opladers, etc. in kwijt kan. Het liefst ook een tas waar je gemakkelijk en snel een camera uit kunt halen en die ook nog redelijk diefstalproof is. Eventueel mag het ook een tas zijn voor één body, extra lens en accessoires, maar dan moet 'ie wel héél handig zijn
Ik heb al enkele tassen bekeken/besteld, maar toch terug moeten sturen omdat het toch net te klein was. 
Past het meeste wat ik meeneem gewoon in en de twee compartimenten kunnen er ook uit. Kan 2 bodies met wat objectieven meenemen. Kan mijn 70-200mm er ook gewoon op laten. En als ik een dagje wil strobisten kan er gewoon een Quadra mee en past het allemaal op mijn rug. Is ruimte voor je Camelbak en tas zit niet tegen rug aan wat hoop zweet scheelt en verder zijn de schouderbanden en heupband ook erg fijn zodat als je met meer dan 10kg rondzeult het fijn draagt. Is ideaal al fotolocatie stukje wandelen is of als je camera mee wilt nemen op een lange wandeling. Je trui, regenpak en wat broodjes kan er dan ook nog prima bij.