[FOTO] 'Oceantrash'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

[FOTO] 'Oceantrash'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 19:46

Ik studeer fotografie aan het KASK in Gent. Voor het tweede semester moeten we een autonoom werk maken. Tot vorig weekend wist ik helemaal niet wat ik wou doen. Ik wou altijd al iets met paarden doen maar dit werd zo negatief opgevat dat ik maar iets anders ging zoeken :=
Het moet iets met een concept zijn.
Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij oceantrash. Ik wil dus de kust vastleggen België/Nederland/Frankrijk/Amerika (in maart/april ga ik 3 weken naar amerika). Tijdens deze wandelingen wil ik unieke stukken afval verzamelen en fotograferen.
Hoe ik te werk ga gaan weet ik nog niet helemaal. Uiteraard is dat een proces..
Vandaag ben ik wel mijn eerste beelden gaan maken in Oostende en die zou ik graag willen delen met jullie :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is een kapotte bal :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LoveBodin

Re: [FOTO] 'Oceantrash'

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 21:18

Die kapotte bal heeft mooie kleuren!
Verder vind ik de eerste foto's net wat missen, net dat punt waar je op kan focussen ofzo.
Nu weet ik niet veel vna fotografie hoor :).

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:17

Ik vind het mooie plaatjes, de keus voor zwart-wit vind ik ook onwijs goed. Ik denk dat wanneer de foto's in kleur waren, ze minder interessant zouden zijn.
De foto's van de bal moest ik wel echt een paar keer kijken, en even terug lezen (ik kijk altijd meer dan ik lees := ) voor ik echt wist wat het was. Ondanks dat ik het niet wist nodigde het mij wel uit om toch moeite te doen om te kijken wat ik nu precies uit de foto halen moest.

onwijs toffe foto's in mijn ogen!

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:50

Heel mooi! Ben erg benieuwd naar volgende foto's in deze serie.
Ben je van plan dat ''product'' achtige te doen, of de kust zelf? Want die foto's verschillen nogal.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 14:05

Dankjewel voor jullie commentaren :)
Ik heb ook bewust voor zwart wit gekozen omdat het echt zo'n doffe grauwe grijze dag was! Brr en twas koud. De zee was zo rustig.
De foto's verschillen inderdaad maar ik wil toch echt een mooi geheel ervan maken, dat is toch mijn doel! Hoe ik dat ga aanpakken weet ik nog niet.. maar in ga verschillende dingen uitproberen :)