[FOTO] Demi van Reeven fotografie 2016

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

[FOTO] Demi van Reeven fotografie 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 13:22

Heel erg laat, maar beter laat dan nooit uiteraard! *\o/*

Dit jaar heb ik enorm veel paarden op de foto gezet, mijn stallen reportage pakket viel erg in de smaak en zo ben ik langs vele stallen gereisd.
Naast paarden, heb ik dit jaar ook mijn 2e bruiloft gehad in Hoorn, maar hier laat ik niks van zien in privacy van het stel.

* De foto's komen van mijn website,fb en bokt upload, sorry voor het kwaliteit alvast daarvoor!

01. Ik begon het jaar met Jet en een van haar voormalige pony's. Ik leerde jet vorige keer kennen en heb dit jaar meerdere paarden van haar op de foto gezet.

Afbeelding

02. Zette ik in Naaldwijk 2 meiden op de foto met hun pony in een portret shoot.

Afbeelding

03. Ik had een oproep geplaatst voor een bloesem shoot in Maassluis, hier reageerde Michelle op en zo kwam ze in April naar Maassluis toe. Dit jaar zal ik weer een bloesemshoot doen dus een topic gaat komen.

Afbeelding

04. Ik werd gevraagd door iemand voor een stallenreportage, we hebben toen een weekend er van gemaakt. Dit heb ik toen samen met Leonie van Duffelen fotografie gedaan!

Afbeelding

05. In Mei heb ik mijn eigen meeting gehad en ging ik mee naar Duitsland voor de 2de keer. Topic over duitsland moet nog steeds komen :+

Afbeelding

06. Had ik weer een stallenreptage maar dan in Rockanje.

Afbeelding

07. Mijn 2de meeting in Hoek van Holland met een sprookjes team! <3

Afbeelding

Afbeelding

08. Ben ik naar een spring stal in Etten leur geweest om 12 paarden op de foto te zetten.

Afbeelding

09. Heb ik nog een reportage mogen doen met Robine en haar zus mogen doen.

Afbeelding

10. Ben ik nog een keer naar Gouda geweest om moeder en zoon op de foto te zetten! <3

Afbeelding

Nu ben ik het nieuwe jaar begonnen met al wat reportages, en hoor ik nu maandag eindelijk of ik geopereerd wordt of niet.
Zodra dit allemaal door gaat, zal ik pas beginnen in April en hopelijk gelijk met wat bloesem shoots als ze door zijn gekomen!

http://www.demivanreevenfotografie.nl / http://www.facebook.com/demivanreevenfotografie
Laatst bijgewerkt door Warboel op 21-01-17 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] in hoofdletters aub

xAnthea

Re: [Foto] Demi van Reeven fotografie 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 14:58

Wauw Demi, je bent echt gegroeid in fotografie! Prachtige foto's heb je gemaakt hoor :)
Succes met je operatie.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 16:16

xAnthea schreef:
Wauw Demi, je bent echt gegroeid in fotografie! Prachtige foto's heb je gemaakt hoor :)
Succes met je operatie.

Dankjewel! <3

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 21:21

Wat een prachtige foto's <3
Succes met je operatie!