Ten eerste wens ik iedereen een onwijs goed, gezond en gelukkig 2017!
Het is misschien al een beetje laat voor een jaaroverzicht van 2016, maar het jaar eindigde nogal verrot voor mij en we gaan een lastige tijd tegemoet helaas.. Maar het was fotografisch wel een heel fantastisch jaar. Dus ik vind het wel erg leuk om toch nog even op wat positiefs terug te kijken!
In 2016 ben ik erg actief geweest, dus het selecteren van foto's was nogal een klus. Vandaar dat ik een aantal "collage's" heb aangemaakt om het kiezen niet al te moeilijk te maken voor mezelf

Op de helft van afgelopen jaar heb ik een nieuwe set gekocht, mijn droomset: Nikon D750 en Nikon 70-200 2.8 VRII, waar ik onwijs veel plezier van heb! Dat heeft ook wel bijgedragen aan het bizarre aantal foto's dat ik gemaakt heb dit jaar

Uiteraard heb ik wat paardenfoto's geschoten.
1.

2.

3.

Eventjes gespiekt bij de Hippiade:
4.

Dit jaar ben ik voor de 3e keer naar een concert van Tarja Turnen geweest. Zij staat camera's toe in het publiek, dus daar heb ik ook gebruik van gemaakt!
5.

Ook mocht ik een dansshow fotograferen. Erg leuk!!
6.

De vrouw die bovengenoemde dansshow organiseerde, heb ik dit jaar ook een paar keer op de foto mogen zetten. Ze is extreem fotogeniek, dus dat was een mooie kans om te oefenen!
De eerste keer was samen met haar vriend. We hebben een shoot uitgewerkt geinspireerd op het "Young Love" werk van Karen Rosetzsky
7.

Ook heeft ze voor me gedanst

8.

Het grootste deel van dit jaar bestond voor mij uit portretten.
9.

En dan het allerliefst op festivals als Castlefest:
10.

11.

12.

En Elfia:
13.

14.

15.

Bedankt voor het kijken!!