Better late than never

Ik probeerde mee te doen aan de 52 weken challenge, maar die heb ik helaas niet volgehouden door drukte van mijn studie.
Het jaaroverzicht van vorig jaar: 2015
Uiteraard begon mijn jaar ook met vuurwerk

Had ik een leuke fotoshoot met Eline en haar verzorgpony Bandit, die nu helaas op een ander plekje staat. De 'sneeuw' die we hadden was eigenlijk met een uurtje alweer weg helaas.

En ga ik samen met mijn moeder elk jaar naar Jumping Amsterdam

Bekijk de foto
Februari
In Februari heb ik weer een keer foto's gemaakt met een vriendin van mij. Dit keer op straat, wat veel bekijks trok

Maart
Op 19 maart organiseerde Jis een Warrior meeting hier in de buurt. Ik ben gek op Jis haar meetings dus was erg blij dat ik uiteindelijk toch mee kon

Emilie:

& Mara:
Foto van Mara
April
In April ben ik naar Equiday geweest en heb ik een hele leuke meeting in IJmuiden gehad. Met die foto's ben ik nog steeds erg blij!
Knappe Penthor!

Penthor
Nog een keer Penthor
Van dit paard krijg je gewoon niet genoeg

& Blacky;
Bekijk de foto van Blacky
Daarnaast waren Carel, Tim, Reaven & Toliene ook aanwezig op de meeting:
Tim:

Carel
En de knappe welsh Reaven
Mei
In mei ging ik met een vriendin mee naar haar crossles en maakte ik deze toffe foto:

Had ik ook nog een hele gezellige Rock en Roll meeting in Amsterdam, met een ontzettend gezellige groep meiden!
Kelly:

Hanneke:
Hanneke
Myrthe:
Myrthe
En had ik nog een leuke fotoshoot met Majet en Banazorne:

Juni
In Juni ben ik naar de paard & leven dag geweest en had ik een fotoshoot met familie van mij.

Juli
In Juli heb ik een wedstrijd gefotografeerd op de Marienweide en hadden wij weer het Concours Hippique op de Santpoortse feestweek, bij mij om de hoek. Waar ik dit jaar helaas maar 1 dag bij was

Augustus
In Augustus had Lara een leuke meeting georganiseerd bij de Jonge duinen.
Michelle:

Sabrina:

September
In September ben ik naar Horse Event geweest en had ik een fotoshoot met een bandje.

Oktober
In Oktober ben ik weer naar Equiday geweest en was er in Amsterdam een polo wedstrijd op het Museumplein. Dat is zo dichtbij dat ik dat niet aan me voorbij kon laten gaan. Wat een ontzettend gaaf gezicht was dat!

November en December
Dit waren ook rustige maanden. Erg druk geweest met de studie en weinig kunnen fotograferen, maar nog wel een tof concept met Duality hier op bokt uitgewerkt

Foto van dezelfde shoot
Leuk dat jullie keken en ik wens iedereen een mooi 2017!

Ik kijk uit naar een 2017 met een mooi dik pak sneeuw en hopelijk heel veel mooie foto's!