[FOTO] Het jaar 2016 bij IHS Fotografie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

[FOTO] Het jaar 2016 bij IHS Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-16 23:40

Hoi! :D

Ik laat jullie graag het overzicht zien van wat ik op het gebied van fotografie allemaal gedaan heb dit jaar. :)

Het jaar begon in februari met ijzige foto's in de sneeuw. Ik had afgesproken met twee honden modellen om foto's te gaan maken in het bos, en net die dag was er een prachtig pak sneeuw gevallen en er scheen een zonnetje, kortom een prachtige setting om foto's te maken <3

Afbeelding

Kort daarna kocht ik mijn nieuwe body, ik was overgestapt van een canon 1000D naar de 70D. Deze moest natuurlijk even getest worden op vriendinnen :)

Afbeelding

Tussendoor had ik nog een leuke shoot met een Fries paard.

Afbeelding

De volgende shoot was in april, dit keer een prachtige Schwarzwalder Fuchs <3 En de eigenaresse had hele mooie outfits er bij geregeld. Zo werd het echt een beetje een sprookjesshoot.

Afbeelding

In mijn klas zat een meisje dat model is; zij was ook ooit gescout door modellenscout Paul Fisher :D Ze doet nu regelmatig shoots. Het leek mij ook heel gaaf om eens met haar te shooten, dus ik heb haar gevraagd, en het resultaat was echt gaaf!

Afbeelding

Het werd echt alweer zomer. Set_elkol op bokt had mij gevraagd een shoot te doen van haar Blue.

Afbeelding

En kort daarna vond de eerste fotomeeting van dit jaar plaats. Georganiseerd door Murosch, in Borgerswold. Een erg mooie locatie, en het was een erg warme en zonnige dag! Gelukkig konden de paarden na afloop lekker afkoelen in het water :D

Afbeelding

Tussen alle fotoshoots door ben ik zelf ook nog creatief aan de gang geweest. Ik wilde eens een tof vrij werk maken. Ik ben op straat foto's gaan maken, met als thema "De Buurtkat". :) Ik heb geprobeerd gewoon hele spontane foto's van de katten vast te leggen en niet te veel erbij na te denken. Zo is er een hele leuke collage uit gekomen welke zelfs nog in de krant heeft gestaan!

Afbeelding

In augustus deed ik weer een thema shoot. Roodkapje met twee boze wolven!

Afbeelding

Ook kwam ik bij bokker kim_1990 langs om foto's te maken van haar stoere verzorg-tinker, Vano.

Afbeelding

Aan het einde van de zomervakantie deed ik voor het eerst katten in opdracht! Zo eigenwijs als katten kunnen zijn, leverde het de schattigste foto's op! <3 Beide katten waren Siberische Boskatten.

Afbeelding

In oktober werd ik gevraagd een kleine familie shoot te doen :) Met paard en hond, die horen er ook bij natuurlijk!

Afbeelding

Tussendoor deed ik nog een paar portfolioshoots met honden, ik wilde graag nog eens oefenen met hondenfoto's en het was zo gaaf met alle herfstblaadjes :D

Afbeelding

Die zelfde maand was ook de herfst fotomeeting in Borgerswold gepland. Opnieuw door Murosch :) Helaas leek het die dag echt in het water te vallen, enorme regen en er was ook nog eens een wielrenners event in Borgerswold, waardoor de locatie last-minute veranderd werd. Maar.. tussen alle fietsers en regen door hebben we toch nog leuke foto's weten te maken :')

Afbeelding

Een ander klasgenootje wilde ooit nog eens bij mij op de foto, zo hadden we in november een shoot met haar gepland. Weer eens wat anders, maar wel een erg leuke en gezellige shoot :)

Afbeelding

En zo sluiten we het jaar alweer af met de laatste shoot, in de vorm van een meeting die ik had georganiseerd. Ik wilde heel graag een keer een aparte soort meeting in een thema organiseren. Dus het was een sprookjesthema geworden <3 Dit was het resultaat.

Afbeelding

Het was een jaar met veel variatie, ik ben erachter gekomen dat ik het toch wel heel gaaf vind om aparte concepten uit te werken (thema's, combinaties dier/mens, kostuums). Dit wil ik dan ook zeker meer gaan doen volgend jaar. Ik heb er weer zin in! *\o/*

Bedankt voor het kijken! :)

MRM25

Re: [FOTO] Het jaar 2016 bij IHS Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 23:52

Mooie foto's isa! Zo knap hoe jij de foto's zo mooi kan laten lijken als het helemaal geen mooi weer is!

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 01:17

Wat een mooi jaaroverzicht!
Je maakt prachtige foto's <3

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 02:21

Heel mooi overzicht isa!! Ben nog iedere dag super blij met de foto's van zowel dino al vano en jij bent de eerste die ik weer vraag voor een volgende shoot.
Je thema shoots zijn ook prachtig geworden! Veel succes in 2017 met hopelijk nog meer (thema)shoots!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-16 00:51

Dank jullie wel! <3 En dank je kim, jij bent uiteraard ook weer van harte welkom!

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 12:04

Mooi overzicht!
Nog steeds erg blij met je foto's! :D

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 14:39

Wat een mooi overzicht, heel divers maar toch heel erg je eigen stijl. Ga vooral zo door!! :D

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-16 17:10

Bedankt allebei! :)

Jullie stonden er ook erg mooi op Oblivion!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:08

Die hond in dat bos die zo hoog springt _O-

Prachtige foto's maak je!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 19:14

Die laatste foto met die dog, prachtig! En die van de honden in de sneeuw, ook super mooi!

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 22:03

Hei het meisje op die fries ken ik haha.

Super mooie foto's

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 22:40

Leuk overzicht! Wat maak jij ook prachtige foto's <3
We moeten snel eens wat foto's van Starlight maken!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-16 23:28

Dank jullie wel! <3

Ja zeker Eline!

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 23:39

Prachtige foto's heb je gemaakt.
Vooral het aparte sfeertje van de "verkleedshoots".