Foto aanpassen voor begrafenis.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Foto aanpassen voor begrafenis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 13:38

Hallo iedereen,

Excuus als het hier fout staat. Helaas heb ik vrijdag ochtend afscheid moeten nemen van mijn dierbare opa. Ondanks dat het een week of twee al slechter ging, komt de klap even hard aan.

We zijn nu gaan kijken naar wat voor foto er op de kist komt te staan en deze opdracht leek lastiger dan verwacht. Want we fotografeerde opa niet veel. En het moest wel een recente foto zijn. Nu vond ik een foto waar hij enigszins mooi op stond, alleen daar staan wij (ik en mijn zusjes) achter hem. Deze foto hebben we afgelopen kerst gemaakt. Naast het zit mijn oma.

Nu weet ik dat je een deel van de achtergrond weg zou moeten kunnen halen alleen beschik ik niet over het geschikte programma. Nu vroeg ik mij af of iemand deze foto zo professioneel mogelijk zou kunnen bewerken vandaag. Het is heel belangrijk voor mij. De foto komt op de kist te staan. De achtergrond het liefst het zelfde stuk je wit. Alsof die gewoon tegen de muur zit.

Nogmaals excuus als het verkeerd staat. Maar proberen kan altijd. -O-

Alvast heel erg bedankt. De foto geef ik liever in een privébericht.

Willemijn

xniieeenke

Re: Foto aanpassen voor begrafenis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:40

Ik kan je helaas niet helpen hoe graag ik ook zou willen, ik ben er niet zo goed in en dat is dan niet echt netjes.

Wel wil ik jou en je familie veel sterkte wensen :(:)

mirriezz

Re: Foto aanpassen voor begrafenis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:17

Veel sterkte. Er is vast een bokker die dit voor je wil doen!
Ik zou het graag willen, maar ga mee met xniieeenke; ik ben niet zo goed met die programma's. Het is belangrijk dat dit een mooie herinnering wordt voor jullie, geen gepruts van iemand die het programma maar half snapt.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:24

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 18:35

F_Orumster schreef:
Gecondoleerd.
Ik kan het helaas ook niet, maar heb je vraag hier geplaatst.
F_Orumster @ [FK] [CENTRAAL] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Veel sterkte deze dagen.

Om deze reden moet ik het topic helaas sluiten. Ik wil je veel sterkte wensen TS, je vraag voor de foto kan je in het centrale topic kwijt. In dat topic lezen veel mensen mee die veel ervaring hebben met het bewerken van foto's, en die kunnen je verder helpen.