[FOTO] Labrador, Chihuahua en Prazsky Krysarik

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ilsexxx

[FOTO] Labrador, Chihuahua en Prazsky Krysarik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-16 18:40

Vanmiddag was het hier prachtig weer, mooi zonnetje en de schutting was voorzien van een laagje 'ijs' dus toen weer even de camera gepakt na een lange tijd en de hondjes op de foto gezet! Ik heb de foto's met een Nikon D7000 met 55-300 mm 4.5-5.6 lens gemaakt.

Wel vroeg ik me af hoe het kan dat mijn macbook heel andere kleuren weergeeft dan mijn oude laptop? Ik heb nog geen photoshop op de macbook dus heb ik ze bewerkt op de oude laptop en het is dan maar gissen hoe de kleuren worden omdat ze op die laptop heel dof worden dan ze dus in werkelijkheid zijn. Edit: nu ik dus de foto's heb toegevoegd zie ik dat Raysa heel erg fel qua kleur is geworden en dat er bij Shéda ook veel te felle kleuren zitten, helaas.

Labrador Shéda kan altijd heel goed poseren:
Afbeelding

Chihuahua Raysa vond het niks aan:
Afbeelding

Prazsky Krysarik Indy vond het veel te koud:
Afbeelding

Ook heb ik op mijn mobiel nog de foto's wat bewerkt, zo wilde ik ze eigenlijk hebben maar helaas ging de kwaliteit heel erg naar beneden daardoor:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tips zijn welkom! Ben zelf van mening dat de 2 kleine hondjes verder van de schutting af moesten zitten maar helaas was het bankje niet langer :'). Volgende keer, als ik iemand heb die mij kan assisteren zou het vast beter gaan met die 2 en kan ik ook een mooiere achtergrond kiezen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie