Eerste "echte" camera

Moderators: Muiz, NadjaNadja, Dani, Firelight, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

abeltje_xx

Eerste "echte" camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-16 11:13

Hallo fotograferend bokt! :wave:

Ik hou ontzettend van alle prachtige foto's die ik vaak voorbij zie komen en droom al jaren ervan zelf zo'n camera te bezitten en zulke prachtige foto's te kunnen maken. Een prachtige digitale spiegelreflex.
Maar met dromen alleen kom je er niet, dus is het sparen begonnen :D

Het gaat me ws een aantal maanden kosten om het bij elkaar te krijgen, maar dat geeft me de tijd om me te verdiepen in de verschillende camera's die er zijn en wat ze kunnen. En om van jullie te horen wat de ervaringen zijn met verschillende merken enzo. ;)

Ik heb weinig echte fotografie ervaring, dus ik ga waarschijnlijk een cursus volgen voordat ik daadwerkelijk iets koop, wel zo verstandig :P Ik heb een oude analoge spiegelreflex die ik geërfd heb van m'n vader waar ik een beetje op kan oefenen.
Ik denk nu dat ik maximaal 1000 euro uit wil geven, maar ik weet natuurlijk niet of dit reëel is of dat ik moet verwachten om meer uit te geven. Ik hoop dat jullie daar wat goede inzichten over hebben.

Dus! Lief mooie-foto-makend-Bokt! Wat zouden jullie aanraden als eerste digitale spiegelreflex camera voor iemand die net begint, maar wel een snelle leerling is. Een camera dus die niet super ingewikkeld is om mee te beginnen, maar wel wat gevorderde opties heeft voor als ik daar aan toe ben. Ik wil een paar jaar met zo'n camera doen en dus een beetje kunnen groeien ermee. :)

Nieuw leven in Groningen! :)

xniieeenke

Re: Eerste "echte" camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:15

Nog een fotograaf, yay! Er loopt hier een centraal topic over spiegelreflexcamera's waar je vraag in hoort maar ook eentje speciaal voor lenzen. Dus ik zou zeggen neem daar 'ns een kijkje :)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-16 11:19

Ga ik doen!

Nieuw leven in Groningen! :)

Bellatrix
Correspondent Shadowhunter
Always & Forever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 15:18

Fotoshoot boeken? http://www.marliestrapfotografie.weebly.com
Op zoek naar een fijne trainer omgeving Ede? Marlies Maathuis kan je helpen!
http://www.mmhorsetraining.nl --> Zadelmak maken, western en dressuurles, coaching en meer!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 15:28

Volg mijn kleine windhonden vriendinnetje: [BB-HK] [VOLG] Otje de Silken Windsprite of op Instagram: Otje_the_Windsprite

Illustraties instagram: @studiodavesmade

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten