Het begon nadat vooral mijn eigen paarden slachtoffer van mijn oefenwerk waren geweest met de eerste fotomeeting, uit mijn hoofd in Appelscha, ergens de zomer van 2015. Nog geen benul van standpunten, instellingen of bewerkingen. En zenuwachtig dat ik was

Een vriendin vroeg me om foto's te maken van haar springwedstrijd:

Een fotomeeting onder slechte lichtomstandigheden in de Sellingerbeetse. Daar had mijn camera het heel moeilijk mee. Wel had ik mijn eerste zoomlens waardoor ik geen paard-op-afstand-plaatjes meer had.

Autumn Desert trail 2015, het was heel erg mistig waardoor het moeilijk was om duidelijke foto's te maken:

Er bleek iets stuk in mijn camera waardoor ik strepen in beeld kreeg. Dit waren de laatste foto's met het oude beestje, maar wel een hele mooie dag bij de dag van het Trekpaard in Sellingen, winter 2015:

Tijd voor een nieuw jaar en een nieuwe camera! Fotomeeting Havelte, begin dit jaar. Een nieuw fenomeen deed zich voor, namelijk regen:

Fotomeeting Valtherbos, Ik miste eigenlijk in iedere foto nog steeds scherpte. Dit bleek met mijn zoomlens te maken te hebben, waardoor ik na deze meeting heb besloten om een nieuwe zoomlens te kopen:

Zomer 2016, fotomeeting Borgerswold.

Fotomeeting Appelscha, eens iets nieuws, hondjes!

En dan de laatste fotomeeting tot nu toe, dit was twee weken geleden, een herfstshoot in Wildervank. Inmiddels heb ik een goed fotobewerkingsprogramma Ik begin het eindelijk wat beter onder de knie te krijgen allemaal, al zeg ik het zelf

Nog wat andere foto's dan dieren:

Op naar 2017, ik heb er heel veel zin in om meer te leren en te fotograferen