Ik had deze dag mijn 650D met 70-200 4.0 combi bij me.
Ik ben altijd wat bescheiden in het laten zien van foto's omdat ik nog wat onzeker over de resultaten ben.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ellepel schreef:Hoef je volgens mij niet onzeker over te zijn hoor,ik vind ze erg mooi![]()
De foto van de vlinder vind ik ook erg mooi
xniieeenke schreef:Ik vind ze PRACHTIG! Op m'n telefoon zien ze er goed uit en vast op groot beeld ook wel, te horen aan je lens hahah. De kleuren zijn ook echt heel gaaf! Helemaal top
WinSel schreef:Heel mooi ! Erg mooie kleuren![]()
Wildlands is geweldig
gerpiegorp schreef:Wauw, prachtig! Ik werk sinds kort bij Wildlands, dus zie het park regelmatig, maar echt... Je hebt het waanzinnig mooi vastgelegd!
Horseplanet schreef:Wauw, ik vind ze heel mooi!
Die kleuren ook idd!
Sicayes schreef:Heel erg mooifoto 6 vind ik ook erg fijn kijken met de planten. Die zou ook zomaar zo ergens aan de muur kunnen hangen. Prachtig gedaan!
Goof schreef:Nou, jij hoeft niet onzeker te zijn hoor, mooie platen! Hele fijne kleuren, ze kijken heel prettig. Ik vind de vlinder erg mooi, maar de planten eigenlijk ook.
De enige die ik wat saai vind is de laatste.
Danique schreef:Wauw! Ik vind het heel mooi dat de kleur van het dier terugkomt in de achtergrond. Dus een blauw/zwarte penguin tegen blauw/zwarte rotsen, Roodbruine aapjes tegen een roodbruine achtergrond etc. Heel mooi! Ik vind die 1e het best!
Marit schreef:Ik vind je planten foto's echt prachtig! Je eerste dierenbeelden spreken me niet zo aan, ik ben ook niet meteen fan van de bewerking, ik vind het iets te 'warm', bij elke foto.
Je eerste plantenbeeld vind ik echter heeeeel erg gaaf, die zou zo aan de muur kunnen.
Fortitude schreef:Helemaal mijn stijl, werkelijk prachtige foto's!![]()
Ik vind juist de dierenfoto's ook echt heel erg mooi geworden.
_fairytale schreef:verkoop je de 6e foto ook, en zonder logo? Denk dat mijn moeder het wel erg mooi vind in haar nieuwe salon namelijk
maaikemuis schreef:Prachtige foto's, vooral de vlinder en de bladeren daarna. Wel vind ik de waas van de warme vintage filter iets minder geslaagd, maar dat is meer persoonlijk denk ik.