[FOTO] Wildlands

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cleo_

[FOTO] Wildlands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-16 22:57

Het is alweer 2 maanden terug dat ik bij Wildlands ben geweest. Maar ik wilde deze foto's toch nog even delen. Ik vond vooral het "jungle" gedeelte erg mooi. Zeker ook de planten die er groeiden.
Ik had deze dag mijn 650D met 70-200 4.0 combi bij me.
Spoiler:
Ik ben altijd wat bescheiden in het laten zien van foto's omdat ik nog wat onzeker over de resultaten ben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 23:03

Hoef je volgens mij niet onzeker over te zijn hoor,ik vind ze erg mooi :D
De foto van de vlinder vind ik ook erg mooi :j

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 23:03

Ik vind ze PRACHTIG! Op m'n telefoon zien ze er goed uit en vast op groot beeld ook wel, te horen aan je lens hahah. De kleuren zijn ook echt heel gaaf! Helemaal top :D

WinSel

Re: [FOTO] Wildlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 23:08

Heel mooi ! Erg mooie kleuren <3
Wildlands is geweldig

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 23:36

Wauw, prachtig! Ik werk sinds kort bij Wildlands, dus zie het park regelmatig, maar echt... Je hebt het waanzinnig mooi vastgelegd! <3

Esbjerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 00:06

Wauw, ik vind ze heel mooi!
Die kleuren ook idd!

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:03

Heel erg mooi :j foto 6 vind ik ook erg fijn kijken met de planten. Die zou ook zomaar zo ergens aan de muur kunnen hangen. Prachtig gedaan!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:15

Nou, jij hoeft niet onzeker te zijn hoor, mooie platen! Hele fijne kleuren, ze kijken heel prettig. Ik vind de vlinder erg mooi, maar de planten eigenlijk ook.
De enige die ik wat saai vind is de laatste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 13:57

Wauw! Ik vind het heel mooi dat de kleur van het dier terugkomt in de achtergrond. Dus een blauw/zwarte penguin tegen blauw/zwarte rotsen, Roodbruine aapjes tegen een roodbruine achtergrond etc. Heel mooi! Ik vind die 1e het best!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 14:14

Ik vind je planten foto's echt prachtig! Je eerste dierenbeelden spreken me niet zo aan, ik ben ook niet meteen fan van de bewerking, ik vind het iets te 'warm', bij elke foto.

Je eerste plantenbeeld vind ik echter heeeeel erg gaaf, die zou zo aan de muur kunnen.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 14:18

Helemaal mijn stijl, werkelijk prachtige foto's! <3

Ik vind juist de dierenfoto's ook echt heel erg mooi geworden.

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 14:22

verkoop je de 6e foto ook, en zonder logo? Denk dat mijn moeder het wel erg mooi vind in haar nieuwe salon namelijk :D

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 14:22

Prachtige foto's, vooral de vlinder en de bladeren daarna. Wel vind ik de waas van de warme vintage filter iets minder geslaagd, maar dat is meer persoonlijk denk ik.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 08:59

ellepel schreef:
Hoef je volgens mij niet onzeker over te zijn hoor,ik vind ze erg mooi :D
De foto van de vlinder vind ik ook erg mooi :j

xniieeenke schreef:
Ik vind ze PRACHTIG! Op m'n telefoon zien ze er goed uit en vast op groot beeld ook wel, te horen aan je lens hahah. De kleuren zijn ook echt heel gaaf! Helemaal top :D

WinSel schreef:
Heel mooi ! Erg mooie kleuren <3
Wildlands is geweldig

gerpiegorp schreef:
Wauw, prachtig! Ik werk sinds kort bij Wildlands, dus zie het park regelmatig, maar echt... Je hebt het waanzinnig mooi vastgelegd! <3

Horseplanet schreef:
Wauw, ik vind ze heel mooi!
Die kleuren ook idd!

Sicayes schreef:
Heel erg mooi :j foto 6 vind ik ook erg fijn kijken met de planten. Die zou ook zomaar zo ergens aan de muur kunnen hangen. Prachtig gedaan!

Goof schreef:
Nou, jij hoeft niet onzeker te zijn hoor, mooie platen! Hele fijne kleuren, ze kijken heel prettig. Ik vind de vlinder erg mooi, maar de planten eigenlijk ook.
De enige die ik wat saai vind is de laatste.

Danique schreef:
Wauw! Ik vind het heel mooi dat de kleur van het dier terugkomt in de achtergrond. Dus een blauw/zwarte penguin tegen blauw/zwarte rotsen, Roodbruine aapjes tegen een roodbruine achtergrond etc. Heel mooi! Ik vind die 1e het best!

Dankjewel allemaal :)

Marit schreef:
Ik vind je planten foto's echt prachtig! Je eerste dierenbeelden spreken me niet zo aan, ik ben ook niet meteen fan van de bewerking, ik vind het iets te 'warm', bij elke foto.

Je eerste plantenbeeld vind ik echter heeeeel erg gaaf, die zou zo aan de muur kunnen.

Dankjewel, vrijwel iedereen is weg van het beeld wat je noemt.

Fortitude schreef:
Helemaal mijn stijl, werkelijk prachtige foto's! <3

Ik vind juist de dierenfoto's ook echt heel erg mooi geworden.

Zo zie je maar dat elk beeld heel persoonlijk is, de 1 is juist weg van de dierenfoto's de ander weer meer van de planten.

_fairytale schreef:
verkoop je de 6e foto ook, en zonder logo? Denk dat mijn moeder het wel erg mooi vind in haar nieuwe salon namelijk :D

Je mag altijd een pb sturen. Heb het beeld zelf ook laten afdrukken kan er zelf naar blijven kijken :)

maaikemuis schreef:
Prachtige foto's, vooral de vlinder en de bladeren daarna. Wel vind ik de waas van de warme vintage filter iets minder geslaagd, maar dat is meer persoonlijk denk ik.

Dankjewel, door het filter verdwijnt een stukje contrast. Daar ben ik mij van bewust. Maar dat is inderdaad een persoonlijke keuze of je dit aanspreekt of niet.

Moedigt mij wel aan vaker iets te plaatsen. Iedereen bedankt voor jullie reacties!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:43

Hele mooie fotos, je hoeft absoluut niet onzeker te zijn over je fotografiekunsten! Vooral nummer 6 wauw, ik bleef maar terug scrollen!

Hele mooie sfeer.