Zat op een tak heerlijk vliegjes te vangen. Net deze ene shot kunnen maken voordat meneer Reiger eieren voor zijn/haar geld koos! Half in de schaduw en half in de zon dus.
Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
xniieeenke schreef:Nou ik heb een beetje (een beetje heel erg!) vermoeden dat ik de laatste tijd zeer genegeerd wordt op Bokt. Is het niet om mijn laatste paardentekening, dan wel deze mooie foto. Ik geloof daarom dat mijn tijd op Bokt (als het zo langer doorgaat) op zijn laatste beentjes loopt. Of moet ik zeggen, hoefjes in Bokt-termen? Want als er totaal niet meer gereageerd wordt op wat-dan-ook dan zeg ik maar: DOEI! Want zo wordt Bokt écht niet leuk meer en wordt het meer en meer een ons-kent-ons-vriendenclubje.Die reactie die je plaatst nu heb je het mee verknald trouwrns, beetje geduld
HorseyDude schreef:xniieeenke schreef:Nou ik heb een beetje (een beetje heel erg!) vermoeden dat ik de laatste tijd zeer genegeerd wordt op Bokt. Is het niet om mijn laatste paardentekening, dan wel deze mooie foto. Ik geloof daarom dat mijn tijd op Bokt (als het zo langer doorgaat) op zijn laatste beentjes loopt. Of moet ik zeggen, hoefjes in Bokt-termen? Want als er totaal niet meer gereageerd wordt op wat-dan-ook dan zeg ik maar: DOEI! Want zo wordt Bokt écht niet leuk meer en wordt het meer en meer een ons-kent-ons-vriendenclubje.Die reactie die je plaatst nu heb je het mee verknald trouwrns, beetje geduld
En dat gaat echt niet over meer of minder posten op het forum hoor. Heb altijd van leuke reacties gehouden (negatief of positief of wat dan ook) maarja... eens is de koek op hoor!
HorseyDude schreef:xniieeenke schreef:Nou ik heb een beetje (een beetje heel erg!) vermoeden dat ik de laatste tijd zeer genegeerd wordt op Bokt. Is het niet om mijn laatste paardentekening, dan wel deze mooie foto. Ik geloof daarom dat mijn tijd op Bokt (als het zo langer doorgaat) op zijn laatste beentjes loopt. Of moet ik zeggen, hoefjes in Bokt-termen? Want als er totaal niet meer gereageerd wordt op wat-dan-ook dan zeg ik maar: DOEI! Want zo wordt Bokt écht niet leuk meer en wordt het meer en meer een ons-kent-ons-vriendenclubje.Die reactie die je plaatst nu heb je het mee verknald trouwrns, beetje geduld
En dat gaat echt niet over meer of minder posten op het forum hoor. Heb altijd van leuke reacties gehouden (negatief of positief of wat dan ook) maarja... eens is de koek op hoor!
HorseyDude schreef:geerte schreef:Ik reageer ook nooit op je topics omdat je zo klaagt.
See what I mean? Dat bedoel ik dus nou...
HorseyDude schreef:geerte schreef:Ik reageer ook nooit op je topics omdat je zo klaagt.
HorseyDude schreef:Had ook nog deze maar wat denken jullie? Ik vindt juist deze erg... tja...
[ [url=m/N31CGm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HdhKKo.jpg]Afbeelding[/url] ]
IsaCalixa schreef:mijn advies: gewoon blijven posten hoor HD, en niks aantrekken van weinig reacties of vervelende reacties. Het gaat niet om de reacties maar om dat jij zelf plezier beleeft in het maken van foto's of tekeningen
HorseyDude schreef:IsaCalixa schreef:mijn advies: gewoon blijven posten hoor HD, en niks aantrekken van weinig reacties of vervelende reacties. Het gaat niet om de reacties maar om dat jij zelf plezier beleeft in het maken van foto's of tekeningen
Was ook niet anders van plan hoor, ik laat ze maar lekker kletsen...![]()
*Olifantenhuid*
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers