Video/foto ideeen met paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

soesje321

Video/foto ideeen met paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-16 08:37

hoi bokkers!

Ik heb thuis een ontzettend leuke camera liggen en een paar km van mij vandaan een ontzettend leuke verzorgpony staan, en die twee dingen kan ik niet apart houden :D
Dus ik neem wel eens mijn camera om wat leuke foto's en filmpjes te schieten, en soms gaat een vriendin gezellig mee om samen te wandelen en wat foto's enzo te maken.
We hebben alleen we weten niet echt precies om wat te filmen. Hebben jullie misschien ideeen?
Ik mag rijden en er is een mooie plattelandse omgeving. (vb. zonsondergang <3 )

groetjes sarah

Anoniem

Re: Video/foto ideeen met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 09:43

Bij zonsondergang langsrijden is al prachtig denk ik <3 En dingen als gewoon samen knuffelen met je pony, het mooie samen-zijn, vind ik altijd erg mooi. Gemengd misschien met wat momentjes van je verzorgpony op de wei? Rennend, of stilstaand, een keer opkijkend, een close-up van de ogen...

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-16 09:47

NikkiDeKerf schreef:
Bij zonsondergang langsrijden is al prachtig denk ik <3 En dingen als gewoon samen knuffelen met je pony, het mooie samen-zijn, vind ik altijd erg mooi. Gemengd misschien met wat momentjes van je verzorgpony op de wei? Rennend, of stilstaand, een keer opkijkend, een close-up van de ogen...

Bedankt voor de leuke ideeën! Een close up van zijn oog is een een goed idee <3 dankjewel!