Photoshop CC of Elements

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

haf2008

Photoshop CC of Elements

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 13:18

Weet iemand toevallig of je ook nog aan een andere manier aan de Photoshop CC kan komen i.p.v. de maandelijkse versie? Best wel prijzig elke maand. Ik koop het liever in 1 keer.

Daarnaast was ik benieuwd of iemand weet welk programma je nodig hebt om dit te kunnen uitvoeren?
Iemand zei Photoshop Elements, maar ik heb nog niet gevonden waar. Dus ben bang dat het hier mee niet mee kan.

http://nl.fotoalbum.eu/images1/201609/280839/873872/00000003.jpg
Laatst bijgewerkt door haf2008 op 11-09-16 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:30

Photoshop Elements 14 kost 100 euro voor een volledige versie, direkt bij Adobe te bestellen als download.

haf2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 13:32

Ik bedoel niet de Elements. Deze heb ik namelijk al en kan ik deze bewerkingen niet vinden hoe ik deze moet uitvoeren.

Ik heb het over de volledige Photoshop CC.

Anoniem

Re: Photoshop CC of Elements

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 02:57

Adobe biedt geen losse programma's meer aan, slechts alles in abonnement vorm.

Via o.a. Centralpoint.nl kun je Photoshop CC nog los aankopen, echter weet ik niet of dit een betrouwbare aanbieder is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 10:23

Volgens mij was toen PS nog los verkrijgbaar was, de prijs rond de 900 euro, dus maandelijks een tientje lijkt mij goedkoper (en altijd de nieuwste versie + lightroom erbij). Ik zou toch dat overwegen.. Centralpoint heeft geloof ik niet zulke fijne reviews: https://www.feedbackcompany.com/NL-NL/r ... nt.nl.html

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 10:26

Ik betaal 1x in het jaar 140,-. (Voor het hele pakket) Bedoel je zoiets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 08:02

We hadden het in onze PB wisseling hier toch ook al over gehad? ;)

De foto die je plaatst doet 't nu niet, maar ik verwacht dat je 't nu over die zelfde bewerkingen hebt.
Die zijn ook in Elements te doen. Elements is wat eenvoudiger dan photoshop. Het is voor de consument gemaakt ipv voor de professional.

Photoshop in de volledige versie heeft nog meer opties en is nog wat ingewikkelder.
Als je er in Elements niet uit komt, zou ik absoluut niet voor de volledige versie van photoshop gaan, want dan verzuip je helemaal in de opties.

Kijk even of je online wat tutorials kunt vinden over het gebruik van je programma, zodat je er mee om leert te gaan. Daar heb je meer aan dan de aanschaf van een duurder en nog ingewikkelder programma ;)