Jammer dat je nog geen reacties hebt gekregen.
Ik ben zelf geen modellen fotograaf, maar ik heb wel wat puntjes waar je misschien iets mee kunt.
Foto 1:
Denk goed aan je belichting. Het model valt hier helemaal weg in het donker.
Je oog wordt naar het water getrokken en helemaal op het laatst: Hey, er zit ook nog een persoon rechts onder in beeld.
Ik mis dus het "onderwerp" in deze foto, er ligt nergens echt nadruk op.
Foto 2:
Pocahontas. Eerste wat in m'n hoofd schiet. Leuke kleding kleur voor het model. Past mooi bij haar huid.
Maar waarom die houding op die plek, met een stok net voor haar lichaam?
Als je het model wil laten reageren met het water, is het mooier om dat met een iets open hand richting de camera te doen. Dan "voel" je als kijker dat het model door het water streelt.
Nu zie ik een meisje dat op een steile (?) helling hurkt om net niet bij het water te kunnen. Ze zou zo voorover kunnen vallen 
Plons
Het licht is wel héél veel beter dan op foto 1.
Foto 3
Hier heb je leuk gewerkt met het lijnenspel!
Maar welke boodschap wil je meegeven met zo'n foto?
Ik zou als vrouw nooit voor de lol tussen een paar van die balken gaan leunen.
In de pose vind ik het zelf niet fijn dat er zoveel stukken van haar lichaam worden afgehakt.
De pols en hand valt weg achter de balk. Die had ze ook nét iets anders kunnen plaatsen, zodat je er nog iets van ziet.
Ik zie het verhaal niet in de foto of de noodzaak van de pose. Maar nogmaals; ik ben blij met het lijnenspel.
Foto 4:
Kiekje van je vriendin op vakantie tijdens een boswandeling.
Ze is netjes gekleed midden in het, dus de schoonouders zijn er ook bij?
Het voelt wat stijfjes en formeel. En oeh, ik voel hier ook bijna een PLONS aan komen, als ze d'r evenwicht net kwijt raakt
Sorry 
Qua belichting vind ik dit eigenlijk nog wel de meest interessante foto. Let wel op lichte plekken zoals die overbelichting in d'r broek.
De overhangende tak vind ik ook leuk speels in de achtergrond.
Maar kijk ook hier weer naar de boodschap, het verhaal.
Alleen een mooi meisje in een mooi bos met nette kleding, maakt nog geen mooie/bijzondere foto.
Voor mijn gevoel zou deze serie ook al sterker zijn al de scherptediepte een stuk beperkter zou zijn.
Ik hoop dat je wat aan mijn kritische, onderbouwde blik hebt.