[VOLG] Mijn eigen fotostudio in opbouw. *Update pagina 3*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-17 22:25

Even dit topic een schopje geven. Ik ga jullie meteen ook uitleggen van hoe en wat.

Nu ik dit schrijf zit ik even lekker alleen in Mn studiotje.

Mijn Schoonpapa was begonnen zoals jullie allemaal weten met het bouwen van de studio.
Maar afgelopen februari kregen we te horen dat hij kanker had.

Tussen de chemo’s door heeft ie nog zo veel mogelijk gedaan. Mijn achterwand is gestuukt en gewit. Volgens mij is dat ongeveer ook het laatste wat ik gepost heb hier.

Ook heb ik nog een lampen set gehad van ven afgelopen zomer. Ik weet niet zeker of ik dat al verteld had hier. Maar de set die ik heb is de: Elinchrom BRX 250/500.

Deze zijn in mijn studio beland en tot vorige week heb ik ze nog niet gebruikt gehad.

Wat er nog zou moeten gebeuren hier is de ondergrond. Die licht er nog niet in. En er zou nog stroom getrokken moeten worden onder het vloertje, zodat ik mijn lampen daar inprikken kan.

Helaas kan mijn schoonvader mijn studio niet meer af maken, en niet meer af zien. Hij heeft namelijk op 31 oktober zijn strijd tegen de kanker verloren, en is hij rustig in slaap van ons geen gegaan.
Mijn prioriteit lag de afgelopen maanden ook zeker niet bij mijn studio, maar bij het samen zijn, nog even met zijn allen genieten voor zover dat kon.

Gezien ik mijn camera en alle lenzen, en de studio en lampen aan hem te danken heb, vond ik het moeilijk om hier te zijn. Moeilijk om mijn camera weer te pakken. Moeilijk om weer te beginnen. Daarom is het op mijn Facebook en instagram ook erg stil.

Afgelopen week heb ik alle moed bij elkaar geraapt, en wilde ik toch eens kijken wat ik nou precies al kon met mijn studiotje, en lampen.
Daarom had ik iemand uitgenodigd, die model wilde komen staan om mij even te laten spelen met mijn nieuwe set.

Het resultaat ben ik nog niet tevreden over, maar voor een eerste keer in deze studio, met deze omstandigheden, en met een set lampen die ik nog niet ken, ben ik niet ontevreden..

Resultaat:

Afbeelding


Volgende week komt er iemand even kijken hier in de studio wat er gebeuren moet kwa ondergrond. En krijgen we dus hulp bij het maken er van. En hopelijk kan ik volgendjaar beginnen hier in de studio.

Ook wil ik mijn fotografie naam gaan veranderen. Ter ere aan mijn schoonvader. Want zonder hem, was ik nu niet waar ik nu sta. Hier zijn suggesties ook zeker voor welkom.

Wanneer mijn studio af is, zal ik op de bokt markt, ook mijn aller eerste fotomeeting hier online zetten. Want dat plannetje wil ik nog steeds door laten gaan.

Hopelijk kan ik jullie de komende weken weer updates gaan geven. En willen jullie het nog volgens.


Ik ga knokken om de droom die mijn schoonvader voor mij had, en de droom die ik zelf ook heb waar te vaan maken!

Linda1989

Berichten: 203
Geregistreerd: 03-05-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [VOLG] Mijn eigen fotostudio in opbouw. *Update pagina 3*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 23:03

Leuk dat je weer in je studio bezig bent geweest!
Ik hoop dat je alles een plaatsje kunt geven en je droom na kan gaan.
Mocht je nog willen oefenen met een hondenmodelletje, wil ons pleuntje je wel helpen

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-17 23:18

Linda1989 schreef:
Leuk dat je weer in je studio bezig bent geweest!
Ik hoop dat je alles een plaatsje kunt geven en je droom na kan gaan.
Mocht je nog willen oefenen met een hondenmodelletje, wil ons pleuntje je wel helpen


Ja super leuk! Misschien ook leuk om te doen, als hij echt af is, met een mooie ondergrond erbij!