ik ben afgelopen week met school in Engeland geweest en we zijn een dag naar de Whipsnade Zoo geweest. Ik zit op het Groenhorst in Barneveld en Whipsnade is een bijzondere dierentuin als het gaat om dierenwelzijn. Het is enorm groot en de dieren hebben enorme verblijven, die in de buurt komen van hun natuurlijke leefgebieden. Een bezoekje kon dus niet uit blijven
Ik had een camera mee van mijn tante, een digitale camera, terwijl ik een spiegelreflex ben gewend. Om toch mijn fotografie skills te verbeteren, wil ik graag een topic openen. Als er tips zijn voor het bewerken, ik heb de originele foto's nog. Maar let op! Ik ben een enorme beginneling als het gaat om fotografie en ook met het bewerken!1. Een Bennethwallaby met jong. Ben zelf erg te vrede met deze foto

2. Een Humboldtpinguin. Ik vind dit zelf altijd erg grappige beestjes, met al die rare blikken die ze kunnen geven
Over de foto zelf ben ik wel te vrede 

3. De Mara's en ook de Wallaby's liepen los door het park. Dit gaf mooi de mogelijkheid om dichterbij te komen.

4. De Rode Flamingo. Jammer van de foto dat aan de linkerkant een stukje staart mist, maar ik vind de houding wel erg gaaf!

5. Stokstaartje! Ik twijfel een beetje over de scherpte?

6. Een van de zwanen. Ik vind hem net niet helemaal fijn, maar daarom post ik hem ook. Misschien heeft een van jullie tips?

7. De Ara's bij de vogel show. Moeilijke dieren om op de foto te zetten, ze zijn een beetje bewegelijk
Jammer van de achterste ara, maar de voorste vind ik wel heel erg gaaf.
8. Ook bij de vogel schowL de zeearend. Een statig dier. De uitsnede vind ik zelf aan de krappe kant, maar er stonden mensen bij op en die verpestte de foto een beetje. Ook rond de kop vind ik het niet helemaal fijn kijken, iemand misschien tips hiervoor?

9. De Algazel. Ook geen geweldige uitsnede, maar ik vind het lastig om storende objecten weg te werken

10. *Schaam* Ik kan van dit dier even niet meer op de naam komen
Maar jammer van de boven kant, dat de hoorns missen

Ik heb nog veel meer foto's maar laat ik het hier maar even bij houden