[FOTO] Foto's gemaakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Soof_Roos

[FOTO] Foto's gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 13:51

Hey allemaal, ik wil graag weten wat jullie van deze foto's vinden en of jullie nog tips hebben?
Ps; ze zijn nog niet bijgewerkt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Soof_Roos op 13-05-16 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Foto's gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 13:53

Wil je fototechnisch commentaar of wil je gewoon de pony's laten zien? Als je fototechnisch commentaar wil hoort dit topic op FK met de tag [FOTO] ervoor. Wil je alleen de pony's laten zien dan staat het hier wel goed.

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 13:53

Ik heb niet veel verstand van fotografie. Wat ik wel weet is dat je moet zorgen dat de horizon altijd mooi recht is, op jou foto's zijn ze niet helemaal recht :) Verder heb ik er niet veel verstand van dus kan ik je geen tips geven

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 13:58

Houdt ook rekening met je achtergronden! Op sommige foto's is er veel op de achtergrond te zien, wat weer afleidt van het onderwerp.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 14:10

Wat een gave aftekeningen heeft jouw shet! <3
Ik heb er niet veel verstand van, maar op de eerste foto valt het me op dat de bles wegvalt door de kleur van de achtergrond, het is nu net of hij een deuk in zijn neus heeft :+

Soof_Roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 14:12

Bellatrix schreef:
Wil je fototechnisch commentaar of wil je gewoon de pony's laten zien? Als je fototechnisch commentaar wil hoort dit topic op FK met de tag [FOTO] ervoor. Wil je alleen de pony's laten zien dan staat het hier wel goed.

Kan ik hem dan nu nog plaatsen op fk?

Soof_Roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 14:13

Lienie_F schreef:
Wat een gave aftekeningen heeft jouw shet! <3
Ik heb er niet veel verstand van, maar op de eerste foto valt het me op dat de bles wegvalt door de kleur van de achtergrond, het is nu net of hij een deuk in zijn neus heeft :+

Nu je het zegt ja, het was me nog miet eens opgevallen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 14:39

soofjes1901 schreef:
Bellatrix schreef:

Kan ik hem dan nu nog plaatsen op fk?

Kan je daar al posten? Ik tem wel even.

Mooblie

Re: [FOTO] Foto's gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 14:44

Ik neem aan dat je fototechnisch commentaar wilt?
In dat geval zou ik goed gaan opletten naar de achtergrond. Ik vind de achtergrond je foto's vaak heel druk maken. Zoals bijvoorbeeld op de laatste foto, daar zie ik een pony op de achtergrond en zie ik een blauw ding met allemaal gaten die mij afleiden van de pony die je daadwerkelijk wilt laten zien.

Wat je op de op één na laatste foto doet vind ik heel goed! Daar laat je scherpte-diepte (wazige achtergrond) zien. Hierdoor voorkom je ook dat een achtergrond te druk is en zou je dus misschien bij meerdere foto's kunnen toepassen? Hopelijk heb je er wat aan :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 17:09

ITP –> FK

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:15

Mij valt soms de compositie op zoals het hoofd is heel dichtbij en nogal groot en achter hangt er wat gek bij.
Ook is de achtergrond op geen enkele foto (of 1 wel) wat storend.
Maar ik vind je idee erg leuk, want bij elke foto kan ik wel bedenken waat het idee weg komt en dat zit goed.