Before and after

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jappiepappie

Before and after

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 19:44

Hee,

Aangezien ik veel foto's maak zijn er soms ook foto's waar ik graag een bewerk laagje over heen gooi :).
Hier onder zal ik twee 'before and after' foto's neerzetten. Als je zelf actief bent in de fotografie bewerkkunsten vind ik het leuk om die te zien :D.
sorry dat de 'before' zo groot is

BEFORE and AFTER

Afbeelding Afbeelding

BEFORE and AFTER
Afbeelding Afbeelding

Als jullie tips hebben mag je dat natuurlijk altijd melden.

Leuk dat je keek :D

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 19:51

De eerste heb je op zich netjes bewerkt wat betreft het zwart maken en contrast toevoegen. Alleen wel jammer dat de foto niet scherp was. Verder zou ik het oogje juist wat meer hebben opgelicht ipv. donkerder maken! En de uitsnede had wat ruimer gemogen.

Bij de tweede foto had ik juist wat meer omgeving weg gehaald (uitgesneden), nu is de pony nog te ver weg. Het halster en het touw zijn wel netjes weg gewerkt! Verder wel jammer van het bankje en de glijbaan. De foto lijkt wel scherp en goed getimed, dat is dus ook netjes!

Jeika

Re: Before and after

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:04

Gaaf gedaan zeg!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:06

leuk ! hoe heb je dat touw weggewerkt?

Leen

Re: Before and after

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 21:10

Jappiepappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 21:46

IsaCalixa schreef:
De eerste heb je op zich netjes bewerkt wat betreft het zwart maken en contrast toevoegen. Alleen wel jammer dat de foto niet scherp was. Verder zou ik het oogje juist wat meer hebben opgelicht ipv. donkerder maken! En de uitsnede had wat ruimer gemogen.

Bij de tweede foto had ik juist wat meer omgeving weg gehaald (uitgesneden), nu is de pony nog te ver weg. Het halster en het touw zijn wel netjes weg gewerkt! Verder wel jammer van het bankje en de glijbaan. De foto lijkt wel scherp en goed getimed, dat is dus ook netjes!

Dankjewel voor je tips :D Ik zal er de volgende keer aan denken als ik weer wat bewerk.