Ik ben nu na 3 jaar enthousiast fotograferen druk bezig om mijn eigen professionele website op te zetten.
Heb in al die tijd erg veel mooie plaatjes verzameld en kom al een heel eind met het vullen van mijn website maar toch mis ik wat 'afwisseling'.
Dat is dus ook de reden dat ik wat gratis shoots wil aanbieden om mijn portfolio op te vullen.
Wat zoek ik:
Bijzondere kleuren
Paarden met extreem veel manen/front
Paarden die rijden op S&TRegio Zuid-Holland! ( Reeuwijk, Gouda, Waddinxveen, Zevenhuizen, Zoetermeer, Bleiswijk, Berkel en Rodenrijs, Boskoop, Hazerswoude, Alphen a/d Rijn, Waarder, Driebruggen, Oudewater, Montfoord, Haastrecht, Bergambacht, Stolwijk etc etc )
Heb jij een mooie locatie in de buurt waar we gave plaatjes kunnen schieten of heb je een trailer en kun je zelf naar een mooie locatie komen?
Je krijgt 5 gratis foto's met klein logo. Alle andere geschoten foto's worden indien nodig bewerkt en kunnen via mijn fotografie website bijbesteld worden. Kosten shoot? Gratis! Kilometer vergoeding wenselijk. Mijn posctcode gebied is 2811.
Heb jij interesse in een shoot en pas jij in het bovenstaande plaatje? Stuur dan hieronder een foto van jouw paard en waar jullie vandaan komen en wie weet stuur ik jou een privebericht voor een gratis shoot!

Hier mijn facebookpagina https://www.facebook.com/bychantalfotografie/