[GEZOCHT] Bijzondere paarden/kleuren voor gratis shoot!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

By_ChantalJarig

[GEZOCHT] Bijzondere paarden/kleuren voor gratis shoot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 15:29

Hi Bokkers,

Ik ben nu na 3 jaar enthousiast fotograferen druk bezig om mijn eigen professionele website op te zetten. :o

Heb in al die tijd erg veel mooie plaatjes verzameld en kom al een heel eind met het vullen van mijn website maar toch mis ik wat 'afwisseling'. :j

Dat is dus ook de reden dat ik wat gratis shoots wil aanbieden om mijn portfolio op te vullen. /3

Wat zoek ik:

/3 Bijzondere kleuren

/3 Paarden met extreem veel manen/front

/3 Paarden die rijden op S&T

Regio Zuid-Holland! ( Reeuwijk, Gouda, Waddinxveen, Zevenhuizen, Zoetermeer, Bleiswijk, Berkel en Rodenrijs, Boskoop, Hazerswoude, Alphen a/d Rijn, Waarder, Driebruggen, Oudewater, Montfoord, Haastrecht, Bergambacht, Stolwijk etc etc )

Heb jij een mooie locatie in de buurt waar we gave plaatjes kunnen schieten of heb je een trailer en kun je zelf naar een mooie locatie komen?

Je krijgt 5 gratis foto's met klein logo. Alle andere geschoten foto's worden indien nodig bewerkt en kunnen via mijn fotografie website bijbesteld worden. Kosten shoot? Gratis! Kilometer vergoeding wenselijk. Mijn posctcode gebied is 2811.

Heb jij interesse in een shoot en pas jij in het bovenstaande plaatje? Stuur dan hieronder een foto van jouw paard en waar jullie vandaan komen en wie weet stuur ik jou een privebericht voor een gratis shoot! :D

Hier mijn facebookpagina https://www.facebook.com/bychantalfotografie/

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [GEZOCHT] Bijzondere paarden/kleuren voor gratis shoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:20

Dit hoort op de Markt. :)

By_ChantalJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 16:29

Bellatrix schreef:
Dit hoort op de Markt. :)

Dankje, zie hier wel vaker een oproep voorbij komen dus zodoende dat ik hem 'dan ook maar hier' geplaatst heb :)

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 17:57

Onze locatie zet ik liever niet hier neer, dus die kun je via PB eventueel krijgen. Hij valt sowieso wel binnen jouw gevraagde gebied. :j

Wij hebben verschillende bosjes, een bruggetje, water, heide/weiland-achtig gebied tot onze beschikking. Eventueel met de trailer nog meer en praktisch handiger water, strand, bos, e.d.

Zonder zadel, jurken, e.d. allemaal geen probleem. Ze kan eveneens kusje, flemen, jambette, loswerken & misschien als hij lukt een spagaat. :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

By_ChantalJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 20:20

Hi SarahIlse, bedankt voor je berichtje.

Dat is een knapperd! Wil je een pb'tje sturen ivm locatie ?

Groetjes

MuurpJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 09:22

Dit soort topics zijn niet toegestaan op Bokt. Dit topic zal dan ook worden verwijderd.

Ik verwijs je graag door naar de Bokt Markt voor dit soort oproepen. :)