[MOV] Who am I and who do I want to be?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

[MOV] Who am I and who do I want to be?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 21:00

- Who are you and who do you want be after school? -

Een vraag die mij werd gesteld, nu ik in het laatste jaar zit van mijn MBO opleiding als Grafisch vormgever.
Als eindproject moest ik onder andere een filmpje over mijzelf maken en hier is mijn eindresultaat!
Mijn vriend was de dupe, die moest letterlijk bijna alles filmen. Spoedcursusje dan maar :')

Ik ben gewoon erg benieuwd naar wat andere (onbekende) mensen hiervan vinden en wat zij hier uithalen :D
Dus brand los! Ik hoef het volgende week pas in te leveren dus tips zijn nog van harte welkom :P

Wel op HD zetten!

*Geluid staat waarschijnlijk nog iets te hard*

https://vimeo.com/160779723

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:06

Leuk gedaan, ik vind het een sprekend leuk filmpje.
Nog mooier was het filmpje geweest als er een statief werd gebruikt, soms krijg ik een ' hou die camera eens stil ' momentje hihi, maar op sommige stukken maakt dat het juist ook wel weer leuk.
Maar ik vind het filmpje zeker geslaagd. +:)+

_Bitje_

Re: [MOV] Who am I and who do I want to be?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 21:15

Dankje melanieB voor je snelle reactie!
Begrijpelijk hoor, dat dat kan storen, al vind ik het persoonlijk wel meevallen! :D Soms was het gebruik van een statief helaas niet mogelijk, maar door de beelden te vertraging heb ik het schokkende er wel aardig uit gehaald. Ik ben nog druk aan het sparen voor een stabilisator! Heb je je er erg aan geërgerd?

Dankjewel verder voor je positieve berichtje :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:24

Nee hoor viel reuze mee, mede omdat er juist vlak daarna scenes kwamen waarbij dat ' homemade' juist erg leuk was. :j Dus op zich past het er wel weer bij, maar vooral in begin enkele stukjes waar bijv een statief mooi was geweest. Maar ik piep ook hoor. :D Je hebt een leuk filmpje gemaakt, spreekt mij iig aan, ben benieuwd of anderen nog tips/tricks hebben!

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:24

mooi filmpje!
ook ik had iets van hou de camera stil.. ik denk dat het dan nog beter over zou komen.

verder vind ik het een heel mooi idee, en wat kan je goed tekenen!

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:30

Ik vind het een erg leuk filmpje! Mooi gedaan!!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-16 09:05

Dankjulliewel! Ik ga ook pas echt filmen voor mijzelf als ik een stabilisator heb! Maarja voor nu Was dat niet echt een optie! Was al blij dat ik mijn vriend die nog nooit een dslr had vastgehouden in zijn leven kon leren handmatig te scherpstellen tijdens het filmen :')

Bedankt verder iedereen voor de complimenten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 11:56

Erg leuk gedaan! ik vind het bewegen van het beeld eigenlijk geen probleem, het wordt op een statief al gauw statisch vind ik, en dit vind ik nou ook niet zoooo'n storende beweging ofzo. Maakt het juist 'echt' en levend! Het is alleen zonde dat je in het boekje I wan't ipv I want hebt staan :o. Maar een heel leuk filmpje met een goed beeld van jou... en wat kan jij veel dingen! Mooi werk bij illustrator en artist wat we te zien krijgen.