[FOTO] Winter Fashion!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fotac

[FOTO] Winter Fashion!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-16 19:00

Ik heb in de week dat het echt vroor snel foto's gemaakt met verschillende modellen!
In totaal waren het 6 reportages verdeeld over 3 dagen.

Met een winterse look :brr:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In totaal heb ik 80 foto's ook nog met andere kleding.

Graag hoor ik wat je van de foto's vind, en als jullie tips hebben hoor ik het natuurlijk graag! :D
Als je het leuk vindt om mij te volgen kun je mijn Facebook pagina liken!
https://www.facebook.com/margjebraamfotografie/

(Ik zie dat de foto's op bokt niet haarscherp zijn, dat zijn ze wel, alleen door het uploaden is de kwaliteit erg slecht.. )

Marit

Re: [FOTO] Winter Fashion!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 20:10

Hmm, lastig! Eigenlijk vind ik alle foto's net niet. De poses vind ik leuk bedacht, maar de uitwerking is het dan toch niet helemaal. Op sommige foto's, zoals de een na laatste, snij je af op gekke delen. Dat zie ik op meer foto's, en dat stoort dan een beetje.

Ook zijn veel foto's net een beetje scheef en vind ik de kleuren toch iets te koel. Ik weet het niet goed, maar voor mij is het het gewoon nét niet! Ik vind het effect op je tweede foto dan wel heel gaaf :D

Noeni

Re: [FOTO] Winter Fashion!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:46

Probeer de poses natuurlijk te houden, vinger in de mond en met je hand door je haar zijn poses die bijna niemand goed uit kan voeren. Handen bij hoofden werken nu eenmaal niet zo. Vind vooral de eerste foto het best! Oefening baart kunst en je doet echt goed je best

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 13:25

Dankjewel voor het reageren! Marit dat kan natuurlijk!! De tweede foto vind ik ook het beste van alle foto's :D

De poses zijn inderdaad een beetje gek, en ik wou het juist een keer anders dan normaal doen, dus een keer niet natuurlijke poses!

Grappig, de meningen zijn zo verschillend! Ik was ermee naar de fotoacademy intake gesprek en moest mijn 20 beste foto's meenemen en had deze serie ook meegenomen, en die vonden deze foto's juist goed door de koude kleuren! :P En ik ben aangenomen! _/-\o_