En eindelijk is hij er dan, mijn eerste fototopic :3
Sinds mei 2015 heb ik een camera, de Fuji Finepix S8600, een compactcamera.
Heel blij mee, behalve dat bewegende objecten een hele opgave zijn.
Ook heb ik sinds afgelopen weekend een website, die in mijn onderschrift te vinden is.
Hehe, daar komen de foto's van begin tot vandaag!

Allereerst wat kattenfoto's, van mijn lieve kat Mimi:
01: (poseren achter in de tuin)

02: (camera was niet interessant genoeg, maar toch wat leuks!)

03: ("zag ik daar een muis lopen?")

Daarna mogen wat vogelfoto's niet ontbreken:
04: (deze vind ik best gaaf geworden, al zeg ik het zelf. had meer ruimte mogen zijn, i know
)

05: (niet heel scherp, maar wat een wolletje was dat
)

En als laatste de foto's waar ik eigenlijk wel het meest trots op ben, natuurfoto's (bloemen, bomen, lucht etc):
06: (onderweg in de auto, kan het gekker?)

07: (boven het uitgestorven dorp een prachtige zon!)

08: (deze is al wat ouder, maar ik vond de boom er achter heel gaaf staan dus post hem wel even)

09: (hier en daar een dood bloemetje, maar deze is volledig onbewerkt
)

10: (credits naar mijn zus voor deze foto, wel heb ik bewerkt en gaf ze me toestemming)

11: (deze is al heel oud, heb er even een soort banner van gemaakt. wat zou ik deze graag als boekenlegger hebben, haha)

01: (poseren achter in de tuin)

02: (camera was niet interessant genoeg, maar toch wat leuks!)

03: ("zag ik daar een muis lopen?")

Daarna mogen wat vogelfoto's niet ontbreken:
04: (deze vind ik best gaaf geworden, al zeg ik het zelf. had meer ruimte mogen zijn, i know

05: (niet heel scherp, maar wat een wolletje was dat

En als laatste de foto's waar ik eigenlijk wel het meest trots op ben, natuurfoto's (bloemen, bomen, lucht etc):
06: (onderweg in de auto, kan het gekker?)

07: (boven het uitgestorven dorp een prachtige zon!)

08: (deze is al wat ouder, maar ik vond de boom er achter heel gaaf staan dus post hem wel even)

09: (hier en daar een dood bloemetje, maar deze is volledig onbewerkt

10: (credits naar mijn zus voor deze foto, wel heb ik bewerkt en gaf ze me toestemming)

11: (deze is al heel oud, heb er even een soort banner van gemaakt. wat zou ik deze graag als boekenlegger hebben, haha)

Hopelijk zijn de foto's een beetje leuk, commentaar mag altijd maar niet te streng alsjeblieft

Veel liefs mij