Misschien een hele brutale vraag.. maar niet geschoten is altijd mis toch?
Momenteel ben ik HEEL druk met mijn studie (examens..). Maar voor mijn verjaardag heb ik alvast een nieuwe spiegelreflexcamera gekregen met twee lenzen.
Ik heb vroeger wel wat gefotografeerd met een verouderd model spiegelreflex maar sinds een aantal jaar eigenlijk niet meer. Nu wil ik dat graag weer oppakken. Er zitten op bokt onwijs veel fotografen die hond/kat/paard/etc. fotograferen, waarvan ik denk: WAUW kon ik dat ook maar! Daarom dacht ik.. misschien kan ik wel eens met iemand mee een dagje fotograferen die mij wat tips en tricks kan leren? In de eerste week van februari?
Ik wil hier gerust wat tegenoverstellen, maar daar komen we dan wel uit. Mooiste zou zijn in omgeving Brabant/Limburg (rondom eindhoven.. niet heul erg ver daar vandaan. Ik heb wel de beschikking over een auto).
Ja fotomeetings was ik inderdaad ook naar aan het kijken! Maar omdat die zo gewild zijn en ik het banketstaaf vind voor de modellen als ze crappy foto's krijgen, wilde ik het eerst op een andere manier proberen
gabyfedde
Geplaatst: 06-01-16 17:11
PreciousViva schreef:
Nikon ..
Is that good or bad ?
Het is wat je er zelf van vindt. Nikon is een prima merk.