CreatingMoments Fotografie, mijn jaar van leren en genieten!
In Februari ben ik begonnen met CreatingMoments Fotogragfie, want na jaren mijn camera te hebben laten verstoffen kreeg ook ik het 'fotografievirus' te pakken. Ook heb ik me ingeschreven voor mijn allereerste fotomeeting! 28 februari was het zover en ben ik afgereisd naar de Groote Keeten, waar mijn eerste meeting een succes was en ik besloot dat er nog vele zouden volgen!

In Maart is er veel gebeurd. Als eerste is mijn Facebookpagina online gegaan en heb ik bij mijn eigen 'vrije' fotomeeting leuke honden op het strand mogen fotograferen. Maar dat is nog lang niet alles, want ik heb ook mogen fotograferen bij een jachttraining, wat was dat gaaf! Hiernaast was mijn tweede fotomeeting ook een feit. En als klap op de vuurpijl werd mijn eerste fotoreportage werkelijkheid. Al met al een heerlijke fotografie maand!

In April ben ik begonnen met het fotograferen van 3 prachtige herder kruisingpups, heerlijke beestjes! Ook had ik weer een aantal meetings. Één met honden in Portugaal en toen mijn eerste 'eigen' georganiseerde meeting (overgenomen van een andere Bokker) in Rockanje. Wat was het leuk om zelf een meeting te organiseren! Het was dan ook een heerlijke dag waar ik veel geleerd heb.

In Mei heb ik eindelijk mijn favoriete camera kunnen aanschaffen, de Canon 7d
. Hier ben ik nog steeds heel blij mee! Meteen dezelfde dag had ik een zonsondergang meeting met een aantal leuke paarden in Scheveningen. Wat een verschil met mijn nieuwe camera, maar wel even wennen. Een aantal dagen later had ik mijn tweede fotoreportage met Isa en haar Chico en heb ik de schattige labradoodle pup van een vriendin op de foto gezet. Als laatste heb ik in mei mijn allereerste eigen (echt eigen) fotomeeting georganiseerd, wat een ervaring! 

In juni heb ik een leuke mini meeting georganiseerd met bloemen in Hoofddorp, waarbij zowel honden als paarden op de foto werden gezet. Ook heb ik deze maand een workshop actiefotografie gevolgd, waarbij ik veel geleerd heb. En ben ik samen met een hele goeie natuurfotograaf gaan fotograferen in de AWD, waarbij de vosjes natuurlijk ook op de foto moesten
.
In juli heb ik prachtige Tinkers op de foto mogen zetten in Kootwijkerzand. Had een vriendin een nestje Border collie pups waar ik natuurlijk foto's van moest maken en waarbij een van de pups mijn hart heeft gestolen
. Als laatste heb ik deze maand ook heerlijk gefotografeerd in dierentuin Blijdorp, dat blijft leuk.
De kleine deugniet kwam aanlopen met een veger haha

Augustus was een rustige maand met alleen het fotograferen op mijn georganiseerde speciale fotomeeting bij stal de Leyehoeve, waar ik prachtige arabieren voor mijn lens heb gehad en daarna was er een gezellige BBQ.

September is voor mij een bijzondere maand geweest qua fotografie. In deze maand heb ik namelijk een speciale fotomeeting genaamd 'Een sprookje in een foto' georganiseerd en heb ik hierbij voor het eerst gewerkt met een MUaH (Make-Up and Hair). De modellen waren Emma en Tessa, die het geweldig deden. Hiernaast hebben we ook de hulp gehad van twee geweldige MUaH's, namelijk Pamela en Estelle. Als laatste waren er ook nog eens prachtige accessoires gemaakt door Ren. Ook heb ik die maand twee prachtige Northern Inuit Dogs op de foto mogen zetten, wat een machtig ras! En last but not least had ik twee leuke goldens en een Berner Sennen voor mijn lens.

In oktober heb ik weer een fotoreportage gehad met Renate haar hond Binka en haar verzorgpaard Ginny, wat was het weer leuk! Hiernaast heb ik ook een mini herfst meeting georganiseerd en heb ik de super schattige pup van een vriendin van mijn moeder gefotografeerd.

Op 1 november heb ik mijn laatste fotomeeting van het jaar georganiseerd met de naam 'Catching the Fall'. De meeting was geweldig en de modellen ook. Akita Lente zal voor mij altijd een speciaal model blijven
.
In december heb ik alleen mijn eigen honden en de honden van mijn tante gefotografeerd, wat ook leuk was
.
Uiteindelijk een hele beschrijving geworden, oeps
. Dus respect aan degene die het helemaal gelezen hebben!Hopelijk genieten jullie van hoe CreatingMoments Fotografie begonnen is en reacties zijn altijd leuk.
Op een goed 2016 waar ik hopelijk mooie nieuwe momenten kan creëren!
)