Toch hier een jaaroverzicht om terug te blikken naar mijn fotografiejaar van 2015. Ik heb een heel aantal opdrachten eruit gelaten, niet omdat de foto's niet mooi zijn maar omdat ze in mijn ogen niets toevoegen met wat er al staat.
Ik begin met 15 februari waar ik mijlenver uit mijn comfortzone stapte om eens een stelletje te fotograferen.
.jpg)
Ditzelfde deed ik 22 februari toen een vriendin van mij bij het zien van de foto's om hetzelfde vroeg. Ik kwam erachter dat ik het wel leuk vind, maar ik er toch niet echt mijn draai of 'ding' in kon vinden zoals met het fotograferen van dieren.
.jpg)
Nadat ik in 2014 ben uitgenodigd door bokker Calanddra om Bart te fotograferen mocht ik 7 juni dit jaar terug komen om haar jaarling merrie Baileigh te fotograferen.
.jpg)
Ik ben ook cadeau gegeven, deze afspraak heb ik op 9 augustus waar gemaakt met een leuke shoot.
.jpg)
1 november ben ik naar de enige fotomeeting van 2015 geweest, een herfstmeeting in het bos van Amerongen.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
2 dagen later op 3 november ben ik gevraagd om mijn instructrice te fotograferen terwijl zij aan het werk was met haar paarden. Leuk om te doen en leerzaam om te zien.
.jpg)
Al met al dus een vrij tam jaar, hopelijk brengt 2016 mij meer creativiteit
. 
.jpg)
Heb van de meeste betaalde reportages niets gepost. Voornamelijk omdat ik in zo'n fototopic een kleine selectie wil maken en niet teveel van 'hetzelfde' wil laten zien