[FOTO] Jaaroverzicht 2015 - Saskia Lamberts Fotografie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaa_

[FOTO] Jaaroverzicht 2015 - Saskia Lamberts Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 11:57

Hallo! :)

Na al die mooie overzichten ben ik eens terug gaan kijken naar wat voor foto's ik eigenlijk gemaakt heb dit jaar. Voor mijn gevoel heb ik mijn camera amper in handen gehad, maar bij het terugkijken bleken het er toch meer te zijn dan gedacht! Hierdoor werd het wel weer lastiger om te kiezen welke foto's ik wil laten zien.. :Y) Ik heb het daarom hoofdzakelijk maar bij de paarden gelaten en hier en daar een ander dier. Dit jaar mocht ik ook verschillende kinderen en gezinnen op de foto zetten, wat ook heel erg leuk was om te doen! Deze foto's zijn natuurlijk te vinden op mijn Facebook. :)

Tot half april heb ik geen foto's gemaakt. Ik was aan het afstuderen en had het daar behoorlijk druk mee. Voor de ontspanning ben ik in april meegegaan naar een fotomeeting op de Sahara in Ommen. :) Het was weer even wennen (misschien wel een half jaar geleden dat ik paarden fotografeerde..), maar wel een hele leuke dag! :)

Afbeelding

In juni hadden we uiltjes bij huis! We konden heel dichtbij komen, super tof. :D

Afbeelding

En de schapen waren weer eens gewillig model.

Afbeelding

Begin van het jaar werd ik gevraagd of ik foto's wilde maken op de jubileumdag van het fjordenstamboek. Natuurlijk wilde ik dat! Heel leuk om de veelzijdigheid van de fjord te zien. :)

Afbeelding

En ik 'spaarde' mooie fjordenbogen.

Afbeelding

In juli ging ik mee naar een clinic en maakte ik daar wat foto's.

Afbeelding

Aan het eind van mijn weekjes ponykamp moesten er natuurlijk ook weer foto's gemaakt worden (dat is inmiddels haast traditie geworden. :Y) ).

Afbeelding

Afbeelding

Helaas hebben we afscheid moeten nemen van onze hond in juli. Kort daarna kwam Mila bij ons wonen. Toen in augustus de heide zo mooi paars was moest ik daar natuurlijk even gebruik van maken.

Afbeelding

Ook Doenja mocht op de foto.

Afbeelding

Eind augustus maakte ik eindelijk die zonsondergang/silhouet foto's die ik al zo lang wilde maken..

Afbeelding

In september ging ik weer mee met een fotomeeting, dit keer in Havelte.

Afbeelding

Afbeelding

In oktober maakte ik foto's van de endurance in Buinen. Ik was nog nooit bij een endurance wedstrijd geweest, maar wat een heerlijke sfeer. Blije mensen, blije paarden. :D

Afbeelding

De volgende dag was er Enjoy the Ride in Buinen. Super gave dag was dat! Wat een bedrag hebben zij bij elkaar gekregen! _/-\o_ Het was vreselijk mistig, maar dat mocht de pret niet drukken.

Afbeelding

Hierna ben ik verhuisd en ik was alweer begonnen met een nieuwe studie, dus het fotograferen staat weer op een laag pitje..
Ik hoop dit jaar meer tijd te vinden om te fotograferen!

Bedankt voor het kijken! :wave:

ClaudiaDer

Re: [FOTO] Jaaroverzicht 2015 - Saskia Lamberts Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 00:06

Mooi overzicht Saskia, heel gaaf! :D

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 11:41

Mooi overzicht en een hoop bekende paardjes van LC :D

LisaXLoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:04

Mooi overzicht en gave foto's !

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:49

Wat heb jij een prachtige fotografiestijl zeg ! Ook al heb je niet een ontzettend scherpe camera weet je er toch iets moois van te maken ! :D

Edit : Of facebook ( of een andere uploadwebsite ) heeft de kwaliteit omlaag gehaald :+

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 17:25

Bedankt voor de leuke reacties! En ik sta in uitgelicht, wat leuk! *\o/*

zanakuzies schreef:
Mooi overzicht en een hoop bekende paardjes van LC :D

Klopt! :D
Jouw gezicht komt me wel bekend voor, maar ik kan er geen naam bij plaatsen.. :o?

_Femkeeex schreef:
Wat heb jij een prachtige fotografiestijl zeg ! Ook al heb je niet een ontzettend scherpe camera weet je er toch iets moois van te maken ! :D

Edit : Of facebook ( of een andere uploadwebsite ) heeft de kwaliteit omlaag gehaald :+

Aan mijn apparatuur ligt het niet. De originele foto's zijn scherp. :) Verkleinen en uploaden heeft het wel behoorlijk de das om gedaan, helaas... -O- Enkel de laatste foto is van mindere kwaliteit, doordat hij in de mist is gemaakt..

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:20

Marina :D meestal wel bekend van de grote vos :P heb 2 jaar geleden nog pk gedaan in de herfst

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:16

Wat een leuk overzicht Saskia! Gewoon echte foto's van jou, herkenbaar. :j

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:13

Leuk overzicht!
Ben nog steeds ergblij met de foto's van Calandra, tnx!

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 21:13

zanakuzies schreef:
Marina :D meestal wel bekend van de grote vos :P heb 2 jaar geleden nog pk gedaan in de herfst

Aahh, ja! Maar volgens mij hebben wij elkaar nooit ontmoet..

Thanks Magda! :o

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:37

_Femkeeex schreef:

Aan mijn apparatuur ligt het niet. De originele foto's zijn scherp. :) Verkleinen en uploaden heeft het wel behoorlijk de das om gedaan, helaas... -O- Enkel de laatste foto is van mindere kwaliteit, doordat hij in de mist is gemaakt..[/quote]

Het ligt idd aan het uploaden. Heb net even op je website gespiekt en die zijn wel allemaal scherp en prachtig uiteraad ! :j :D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 06:00

Wat een leuke foto's! :D