2015 was een heel bewogen jaar als ik zo terug kijk! Ik was al een tijd als fotograaf teamlid van Noodweer Benelux en in 2015 heb ik eindelijk mee kunnen stormchasen voor de eerste keer! Mijn passie voor stormchasen is het laatste jaar dan ook enorm gegroeid.
In mei heb ik een nieuwe body kunnen kopen en ik ben voor de Canon 5D mark III gegaan
Door een actie kreeg ik nog een paar honderd euro terug en deze heb ik dan gespendeerd aan een nieuwe lens (nouja tweedehands). Een groothoek
17-40mm f4.0 Later eind september heb ik weer een nieuwe aankoop gedaan (ook tweede hands) en heb ik een 70-200mm f2.8 op de kop kunnen tikken voor relatief weinig geld.In september ben ik ook avondschool fotografie beginnen volgen (3 dagen in de week van 18u tot 21u) vrij zwaar in combinatie met een laatste jaar school

Maar goed van meer gezever ga ik jullie besparen

In het begin van het jaar was het vrij rustig.
©nenah demunster

*KLIK* eerste chase (mammatus)
Dit jaar ben ik ook enorm veel gaan fotograferen bij 'de paardjes uit de buurt'. Zijn een stuk of 3 paarden (verandert wel eens om de paar maand) die op een gigantische weide staan met een schuilstal op een redelijk afgelegen baantje waar ik altijd ga wandelen met de hond. Ik heb ook toestemming gevraagd aan de eigenaar of ik op de weide mag komen, t was geen probleem

Op een of andere manier zijn daar al de beste foto's uitgekomen (ondanks dat het heel moeilijk is om paarden alleen te fotograferen) in mijn 'fotografie carrière'
altijd weer wat anders en geen standaard plaatjes. 
©nenah demunster
Een prachtige dag met hele fotogenieke wolken. Ik heb dan ook voor t eerst paarden gefotografeerd met mijn groothoek, wat dus écht niet gemakkelijk is

*KLIK*
Tussendoor heb ik ook wat fotoshoots gehad natuurlijk

*KLIK*
En dan zijn we aangekomen bij de 6 mooiste weken van het jaar
Amerika! Locatie: Alabama, Gulf Shores/Foley.. dus veel aan de kust gezeten
misschien hebben sommigen onder jullie ook mijn topic gevolgd! Deze foto was genomen op 4th of July
©nenah demunster
*KLIK*
Ook een fotoshoot gedaan van een 10 jarig jongetje (en écht fotomodel) en mijn beste vriendje daar

In de swamps!

©nenah demunster
Verder ook weer de machtigste weerplaatjes kunnen schieten

Via vrienden hebben we ook 5 weken mogen werken met een paardje genaamd Blondie. Wat een prachtig dier was me dat zeg

Ook voor t eerst een rodeo gezien. Moeilijk om te fotograferen maar ik ben desondanks écht blij met het resultaat! Ga ik zeker weer heen

And some wildlife (zeearend) *KLIK*
Dat waren dus een paar hoogtepunten in Amerika

Back in Belgium.. nog een paar chases gehad

En er stonden ook een paar fotoshoots met barokke paarden gepland in de laatste maanden van t jaar

©nenah demunster

*KLIK*
*KLIK*
De paardjes uit de buurt mochten er ook niet aan ontbreken
deze foto springt eruit voor mij dit jaar.
©nenah demunster
©nenah demunster

En de meest recente foto

©nenah demunster

Dit was het dan alweer, 15 foto's, veel te moeilijk om zo te moeten selecteren. Linkjes zijn het ook waard om op te klikken

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat zeker een berichtje achter
Toen ik de foto op de voorpagina zag wist ik weer meteen dat het een topic van jou was !