Ik ben niet zo goed in woorden en verhalen maar ik heb wat geprobeerd

Januari
Het nieuwe jaar en mijn eerste fotomodel was weer mijn hond haha mijn vaste fotomodelletje

Februari
Op valentijnsdag onverwachts met broer en schoonzus naar de dierentuin geweest tevens ook weer de ponies van mijn schoonzus op de foto gezet

Klik
Maart
In maart was er weer een dressuurwedstrijd op mijn manege de foliohoeve en zoals altijd was ik er weer bij om foto's te maken. Hier deze leuke spontane foto geschoten

April
In april heb ik mijn nieuwe (tweedehands) camera aangeschaft die moest natuurlijk meteen uitgeprobeerd worden op de persoon waarvan ik hem gekocht mijn vriendin Laura (_Chip hier op bokt)

Ook zijn we een weekendje weg geweest naar centerparcs en daar deze gave foto's van eekhoorns kunnen maken (door een raam heen)

Klik
Mei
Weer een kleine fotoshoot van max gedaan
Hierbij voor het eerst gewerkt met een waas 

Tevens bij het hippique concours geweest zowel de grote dag als de dressuurdag.
Klik
Op de dressuurdag ook knappe Willowa gefotografeerd helaas is deze onlangs overleden..
Klik
Juni
Weer Finn (pony schoonzus) op de foto gezet ditmaal in actie

Tevens weer max voor de lens gehad (ja alweer
)Klik
En opnieuw een weekendje weg geweest waar ik deze knappe papegaai op de foto heb gezet
Klik
Juli
Voor het eerst gebruik gemaakt van een bellenblaas. Hierbij mijn cavia bounty

Tevens een foto van mijn nu overleden hond max.. Nooit geweten dat dit de laatste fotoshoot van hem zou zijn...
Klik
Augustus
In augustus ben ik weer naar de dierentuin geweest en eindelijk een x een hagedis gespot

Klik
Tevens bij heideconcours geweest en deze mooie actie foto gemaakt

Ook was er een fotomeeting georganiseerd bij het lunters zandgat waar ik knappe passion op de foto heb mogen zetten

September
In september werd ik gevraagd om een fotoshoot te houden van 2 paarden als verrassing voor de eigenaar. Een verrassing was het zeker !
Knappe John
Klik
En Piet die een week na deze fotoshoot is komen te overlijden op een mooie leeftijd van 30 jaar.
Klik
En natuurlijk was het tijd voor Horse Event waarbij ik dit mooie moment tussen Eva Roemaat en Flip mocht vastleggen

De dierentuin stond ook weer op de planning
Klik

En nog een klein plekje voor mijn overleden konijn Lola. Dit is de laatste foto van haar..
Klik
Oktober
In oktober is mijn konijn onverwachts overleden op maar 2 jarige leeftijd. Ik kroop achter de camera om wat te doen te hebben daar kwam deze leuke foto van mijn verzorgpony uit.

Tevens ook een fotodag georganiseerd op stal (hierbij finn weer)
Klik
November
In november was er weer een dressuurwedstrijd op de manege hier op de foto staat knappe floris

Tevens een foto gemaakt van de Fries Kerel
Klik
December
Ivm het inslapen van mijn Hond (mooie leeftijd van 15 maar toch heel onverwachts van smorgens niks aan de hand naar smiddags inslapen..) Niet veel foto's gemaakt enkel de beesten vorige week op de foto gezet

Ik hoop dat volgend jaar een wat beter jaar word zowel emoties als fotografie !