2015 was qua fotografie, kennis & contacten opdoen en 'brutaler' worden een goed jaar voor mij, maar ook was het een heel bewogen jaar.

Zo begonnen we het jaar. Koud, stormachtig en met een hoop gebibber.
Vervolgens opende ik mijn eigen webwinkel waar ik Paracord verkocht en waarmee ik ook touwhalsters opfleurde. Ik had even een pasmodel nodig voor de foto en Sanne wilde best Diva even uitlenen! Zo gezegd, zo gedaan;

Van het voorjaar gingen overal weer paarden de wei op, dus dat gaf erg leuke fotomomenten;

Ging ik bij een vriendin langs om d'r arabieren op de foto te zetten...

En kwam ik steeds vaker in Ouddorp, om bij de menvereniging foto's te maken...

In mei organiseerde ik ook een fotomeeting..

En op mijn verjaardag nog wel stond er een stukje in de krant met mijn foto! Trots als wat natuurlijk!

In Juni was het ook een tijd van afscheid nemen van een hele knappe haflinger van vriendinnetje Julie... Hij was op en ik heb nog steeds zo veel respect voor deze beslissing. Dit was voor mij m'n eerste 'afscheids shoot' en dat vond ik heel moeilijk omdat je weet dat je maar 1 kans hebt; daarna is ie er immers niet meer. Je legt voor de laatste keer iemands paard vast en dat vond ik ontzettend lastig.

Ook Lisanne nam afscheid van haar topper, maar deze ging gelukkig met pensioen!

En ook organiseerde ik nog een fotomeeting op het strand van Ouddorp..

De laatste keer fotograferen was eind september, wederom voor de menvereniging. Zij zetten jaarlijks een marathon met wegtraject uit met 5 hindernissen. Erg leuk om hierbij te zijn!

Daarna is het allemaal op z'n kop gaan staan, voor goede reden wel; in oktober ben ik moeder geworden en kreeg ons gezinnetje dus uitbreiding! Een snel rekensommetje leert dan inderdaad dat ik hoogzwanger nog heb gefotografeerd bij dat wegtraject
Laten we het er maar op houden dat hij goed is in verstoppertje spelen en ik supergenen heb 
Dan merk je dus wel hoe druk het ineens is en staat de wereld dus echt even op z'n kop. Maar het is het allemaal waard, dat absoluut. Hiermee is alleen m'n webwinkel van Paracord wel gesloten, want dat is echt niet te combineren. Nu kan ik er zelf mee knutselen, staat nog veel te veel voorraad maar het is geen doen om dat er nog naast draaiende te houden

Mijn doelen voor 2016...
Natuurlijk weer lekker fotograferen, dat als eerste! Mezelf verder ontwikkelen, ik heb mezelf weer aangemeld voor de eerste fotomeetings om het weer op te pakken. Het was met recht een turbulent jaar dit, maar ik had 2015 niet op een andere manier willen eindigen dan met m'n lieve vriend en m'n knappe zoon. Ja, 2015 was voor mij echt prachtig!

Tot volgend jaar!!
Even snel de foto's van Facebook geplukt omdat ik niet op m'n eigen PC zit..vergeef me de kwaliteit maar
mooi! Ben super blij met de foto's van mijn super Soccie! Ik mis hem enorm, maar zie in jouw foto's mijn echte Soccie terug
super bedankt!