Het is voor mij een onwijs druk jaar geweest, maar ook een jaar waarin ik veel nieuwe dingen heb geleerd en veel nieuwe, leuke en lieve mensen heb leren kennen!
Leuke opdrachten heb gehad, leuke samenwerkingen, kortom een topjaar!
Ik merk vooral aan mezelf dat ik wel echt een eigen stijl heb ontwikkeld. En dat ik nu voor 100% zeker ben dat ik me vooral ga focussen op de portretten/fashion fotografie. Dit laatste moet ik nog meer aan gaan werken, maar dat is weer een mooi punt voor 2016!
Ik vind het fotograferen van paarden en honden nog steeds leuk, ik sla ook absoluut geen opdrachten af, maar ik merk gewoon dat ik daar geen uitdaging in zie, dat ik het leuk vind om echt met mensen te werken, zelf af en toe eens te experimenteren als visagiste, maar vooral dat ik er gewoon écht gelukkig van wordt mooie portretten te schieten!
Dit was een jaar van veel samenwerking, vooral met Nadine

Maar ook weer veel Bokkers! Ik ga maar gewoon beginnen, ik zou graag alles willen laten zien, maar helaas, dat gaat niet lukken

Januari, begon met sneeuw! Larissa wilde graag model staan voor me, waar ik enorm blij mee was!
1.

Volgende model, Charlotte. Oproepje op Facebook geplaatst, omdat ik iets nieuws wilde proberen. Charlotte reageerde direct en wat was ik blij met haar! Mijn beste vriendje ging mee om me te assisteren.
2.

3. Gelukkig wist Charlotte wel wat te doen qua poses. Onwijs tof model!
4. Doken we met z'n 3en de drukke Koopgoot in!
In februari heb ik samen met Nadine gefotografeerd. Ik had al een tijdje een moodboard "Dirty Portrait". Model Fabiola is gelukkig erg goed met make-up en het experimenteren er van. Resultaat was super vet!
5.

Ook in februari kreeg ik de vraag van iemand of ik ook workshops gaf.

6.

7. Vond ik het "hek" effect wel erg tof!
8. Had ik in februari ook weer eens een knap paard voor de lens!
Maart is aangebroken! Een maand waarin we mooie dagen hadden! De eerste shoot stond weer in de planning, samen met Nadine en Rosanne! Wat hadden we mooi weer! Het thema deze keer was "Outdoor Boudoir", maar we hebben natuurlijk ook weer wat toffe portretten geschoten!
9.

10. Zo'n knappe meid en zo ontzettend lief! Iedere keer weer een plezier om mee te werken!
Ook in maart een Couple meeting gehad! Een super leuke dag, koud en het weer werkte niet helemaal mee. Maar onwijs gezellig! Hier 1 van de stellen, Caitlin en haar vriend Jurrien.
11.

12. En natuurlijk altijd tijd voor een portretje!

Een nieuwe maand, we zitten alweer in april! Naar aanleiding van mijn vorige "workshop", kreeg ik wederom de vraag van een Bokker, Denise, om een workshop te geven. Ze regelde een model en zo vertrok ik richting Rotterdam voor een super leuke dag, met een unieke locatie!
13.

En wederom in april, een heerlijke dag op het strand gehad! Wederom met Nadine, 2 modellen geregeld via Facebook en shooten maar! Dit is 1 van de makkelijkste modellen die wij voor onze lens hebben gehad. Wat een topper!
14.

15. Ik kan zoveel foto's van haar plaatsen,
16. Ze stond er op iedere foto geweldig op!
Ik ga even springen naar juni! Deze maand ook weer een aantal toffe shoots gehad! Als eerste wederom een "workshop", dit keer met model Larissa!
16.

17. Ook Larissa doet het altijd erg goed voor de lens!
Ook in juni werd mijn moeder geopereerd. Wat doe je in de tussentijd? Shooten..

18.

19. En nog maar 1!
Van de zomer heb ik onwijs veel moeten werken, dus weinig tijd gehad om te fotograferen! Op wat opdrachten en een bruiloft na! Dus ik ga springen naar de laatste meetings die ik dit jaar heb gehad!
De eerste weer met Nadine, samen met m'n lieve vriendinnetje Isabelle.
20.

M'n beste vriendje tijdens een bruiloft die ik fotografeerde! Tijdens het eten even snel een stiekeme foto gemaakt. Maar hij had me nét door

21.

Dan nu de laatste foto's! Een meeting die ik in oktober heb gehad samen met vele leuke en lieve Bokkers!
22.

23.

24.

Ook heb ik sinds dit jaar een fotografiepagina aangemaakt, omdat ik daar toch wel veel vragen over kreeg. Toch maar gedaan! Ik zou het leuk vinden als jullie me willen volgen!

Natasja de Leeuw Photography
Ik ben zo benieuwd wat 2016 me gaat brengen! Ik kan nu al niet meer wachten!
Fijne jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar!