Vorig jaar was mijn eerste jaar dat ik echt actief bezig ging, toen had ik ook een topic gemaakt.
[FK] [FOTO] Een jaar lang zoeken naar mijn eigen weg
En nu dan van 2015, veel foto's zijn ook gebruikt in het Picture of the Week topic
Net even de foto's en van veel fotoshoots 1 of 2 foto's gepakt.. en dan kwam ik uit op 66 foto's oeps haha, het was dus een druk, leerzaam maar vooral erg leuk fotojaar.
Ik mag maar 15 foto's plaatsen dus hierbij een selectie, mocht je benieuwd zijn naar de 66 geselecteerde, die zijn in dit album te bekijken.
https://flic.kr/s/aHskqNWZ8z
Meer zijn te bekijken via http://www.Suzannefotografie.nl of mijn facebookpagina
Het jaar begon ik met een zwangersschappshoot van een vriendin.
klik
In de eerste paar weken kreeg ik mijn nieuwe fotovriendje Danbo binnen:

En ik had mijn eerste mensenshoot, of nouja 1 mens. Super spannend, daarvoor enkel met kennisen/vrienden

Organiseerde ik een herkansing voor de fotomeeting winter. De eerste fotomeeting was echt met een flinke laag sneeuw in December waardoor veel mensen helaas niet konden komen (maar wat wel hele gave foto's opleverde)
Fotomeeting
en toen kocht ik een nieuwe camera met 70-200 F2.8 lens, dat was een flinke overstap na mijn systeemcamera en ik moest dus nog even wennen.
Camera testen
Maar er stonden hele leuke shoots op de planning, zoals deze voor mijn portfolio:

Ohhh en de sponsorrit voor de Roparun door de Hoeksche Waard! Super leuke dag ondanks dat ik uit de auto heb moeten fotograferen. In 2016 is hij weer, inschrijven kan nog: http://sponsorritsamensterk.weebly.com/ , helaas denk ik niet dat ik erbij ben ivm afstuderen.. maar wie weet stiekem toch

Ik moest mijn nieuwe camera natuurlijk ook een keer uittesten in de dierentuin, waar ik deze foto schoot die uiteindelijk ook is gedeeld via digifotostarter

Ik had ook nog een gave meeting in Goirle klik
En fotografeerde een heel leuk veulen

Tussendoor ging ik even naar Praag waar ik een behoorlijke out of the box foto voor mijn doen maakte klik
Ik had ook nog een fotoshoot met een geit

En ik ging op vakantie naar Kreta

Had een afscheidsshoot van een prachtig paard

Ik ging naar een hele gave zonsondergang meeting maar uiteindelijk spreekt deze foto mij nog het meest aan denk ik, de bekende Sjolver

Ik had mijn eerste loveshoot

Klik
en in de zomervakantie een super lieve fotoshoot met Olly en 2 meisjes. Helaas een paar maanden later Olly als nog een keer op de foto maar als afscheidsshoot

Ik was twee middagen aanwezig bij VDJ paarden, voor wat promotie/verkoopfoto's. Wat een gave paarden!
klik
en deze fotoshoot was gewonnen

klik
Op Horse Event was ik als boktreporter aanwezig. Het verslag is hier te lezen [HE] Niet erbij? Niet getreurd, volg hier wat er gebeurt!

Een engagementshoot, volgend jaar ben ik op hun bruiloft

met van die bordjes!
En een "mislukte zonsondergangshoot" alle foto's zijn hier te bekijken [ITP] 'Mislukte' foto's zonsondergang door Suzanne Fotografie

Rogan ging op de foto in de Loonse en Drunense Duinen. Deze foto is heel vaak gedeeld op Facebook, o.a. door Cowboysmagic en Heart of a horse

Deed ik nog een fotoworkshop:

Fotografeerde ik voor Hoeve rijlaarsdam, een ontzettend leuke vergaderlocatie met lekkere brownies! Klik
Om het jaar af te sluiten met mijn eerste bruiloft vorige week

Zo, dit was mijn fotojaar in vogelvlucht!
Ik ben bang dat het volgend jaar op een wat lager pitje staat omdat ik ga afstuderen voor mijn opleiding Maatschappelijk Werk.
Maar wellicht het tweede half jaar dat ik weer lekker los kan gaan.
Er staan in elk geval een bruiloft en een reis naar IJsland op de planning

Bedankt voor het kijken en een reactie zou erg leuk zijn! Of je kan natuurlijk altijd mijn facebookpagina liken om op de hoogte te blijven van wat ik doe