Het jaar wat erg rustig begon, maar wat steeds maar drukker werd! Het jaar waarin ik dacht: 'En nou ga ik eindelijk eens doen wat ik al zo lang graag wilde doen, maar nooit gedurfd had: paarden fotograferen.' Hier en daar ooit wel eens een paard voor de lens gehad, maar dat was al zo lang geleden en ben er nooit echt verder mee gegaan.
En daar ging ik dan.
Mijn eerste 'echte' paardenshoot. Dank je wel Caroline en Femke dat jullie mij daarin vertrouwd hebben! Nog steeds zo ontzettend blij met de resultaten. 's ochtends vroeg om half 8 op de Soesterduinen, wauw! :

In Augustus had ik een fotomeeting georganiseerd op de Posbank in Arnhem:

Voor de eerste keer naar Horse Event gegaan. Wat ik echt onwijs tof vond! Dus de volgende dag maar besloten om gewoon nog een keer te gaan, maar dan met m'n camera rond te lopen

Toen was het alweer september, op naar een stippeltjes fotomeeting in Herperduin!

Ondertussen ook maar een extra kopje 'horses' aangemaakt op m'n website, want dat werd wel eens tijd
Maar die moet nu weer dringend geüpdate worden haha.Hard gespaard voor een nieuwe camera, waarbij hondjelief proefmodel mocht zijn.

In oktober ging ik op bezoek bij Eva

Eind november ging ik bij Elvira met haar mooie paard Black langs. Het was echt schijtweer, en hebben maar 5 min kunnen fotograferen
Toch een mooi plaatje uit gekomen!
Afgelopen zondag ging ik weer een middagje naar Eva toe, waarbij de hengst Que Habil voor m'n lens mocht

Ik heb ZO ontzettend genoten van dit fotografiejaar, zo veel gedaan, ondernomen, geleerd, maar vooral: GENOTEN!
Op naar nog meer shoots!Bedankt voor 't lezen, en mocht je mij willen volgen: check m'n onderschrift!

Prachtige foto's!