De jaaroverzichten zijn niet meer te missen hier op bokt en het begon bij mij ook weer te kriebelen om er een te openen. Het jaar 2015 is tot nu toe mijn leukste fotografiejaar geweest. Ik heb in 2015 besloten een tussenjaar te nemen, waardoor ik dus alle tijd had om lekker op pad te gaan en te fotograferen.

BRUILOFTEN

FAMILIES, KINDEREN & VRIENDINNEN
Dit jaar was het jaar van de familieshoots. Ik heb erg veel leuke en gezellige families voor de lens gehad op de meest gave locaties.
. 

PAARDEN
Dit jaar heb ik wat minder paarden gefotografeerd dan dat ik meestal deed. Toch heb ik een aantal gave paarden voor de lens gehad. De eerste foto heb ik geschoten tijdens mijn allereerste workshop die ik heb gegeven aan een mede-bokker. Op foto nummer 2 zie je een vriendin van mij met onze verzorgpony tijdens het gouden uurtje in de wei met daarnaast op de foto Wilma & haar eigenaar. De herfstige foto daaronder met de twee prachtige paarden van Ninge is geschoten eind oktober! & op de laatste foto zie je een lucky shot van Lex, mijn verzorgpony, terwijl hij aangerend kwam vanuit de wei.

Iedereen alvast een prettige kerst & een gezond 2016 toegewenst

Erg leuk om te horen!
Dat vindt ik juist één van de mooiste..