Ik ben in juli samen met mijn moeder en hondje naar Engeland geweest. Waar we al enkele keren "wilde" pony's zijn gaan spotten en het blijft fantastisch! In 2012 zijn we naar Dartmoor National Park geweest en in 2014 naar New Forest National Park. Dit jaar besloten we dan om Exmoor National Park te doen, maar daar bleef het niet bij. Mijn moeder had ervoor gezorgd dat we ook nog 2 daagjes naar Dartmoor konden en 1 dagje New Forest om zo verder naar Kent te rijden (en daar de boot te nemen). We fotograferen beide en namen gemiddeld 500 foto's per dag! Het was dus erg moeilijk om de hele reis in 15 foto's weer te geven, maar ik heb mijn best gedaan
De foto in het linkje is een collage van de landschappen in Engeland (waarvan sommige foto's een klein stukje af is), ook leuk om eens te bekijken!
Ik fotografeer nu bijna 2 jaar tips/tops zijn altijd welkom, maar houdt het vriendelijk alsjeblieft!
Body: Canon Eos 450D
Lens: Canon 70-300mm (goedkoopste model, wordt niet meer gemaakt)
Zoals jullie misschien merken zijn de foto's niet geweldig van kwaliteit, dit komt gedeeltelijk door het uploaden, maar ook door de lens die niet van de beste kwaliteit is, de telelens gebruik ik dan ook amper. Ook de body is niet van de nieuwste, maar ben er toch heel tevreden over om al zolang gediend te hebben (was eerst van mijn moeder)!
Voor mensen die nog meer foto's van mij willen zien, je kan me altijd volgen op mijn Facebookpagina:
https://www.facebook.com/SS-Fotografie-1448897718768183/
Exmoor National Park
1.

2.

3.

4.

5.

6.

En dan een foto waar ik énorm trots op ben! Dit is waarschijnlijk 1 van de beste foto's die ik ooit gemaakt heb!
7.

Nog wat andere dieren die we af en toe tegenkwamen in Exmoor
8.

9.

Dartmoor National Park
10.

11.

12.

13.

Ook gebruik ik graag eens van die speciale effecten, waar dan wel leuke foto's uitkomen
14.

New Forest National Park
We hebben de hele week prachtig weer gehad en eenmaal in New Forest begon het te regenen
Daarmee maar 1 foto want mijn lens was helemaal aangeslagen. Toch nog erg genoten van dit dagje!
15.

Landschappen
16.
https://www.dropbox.com/s/tqgqixbq45m4a1f/PicMonkey%20Collage.jpg?dl=0
Een reactie is altijd fijn, ik hoop dat jullie er bijna net zoveel van genoten hebben als ik!
Bedankt voor het kijken

Op alle foto's berust er copyright, niet gebruiken zonder toestemming dus!

Wat een prachtige foto's ! Echt heel erg mooi !