[FOTO]Een jaar lang Käthe Bijker fotografie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Colaaa

[FOTO]Een jaar lang Käthe Bijker fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 18:44

:wave:

Lang getwijfeld wel een topic open geen topic openen, toch maar wel !
Dit jaar ben ik actief geweest met de camera ! Op concours, fotomeetings, portfolioshoots noem maar op alles is bijna aan bod gekomen !
Ook ben ik dit jaar op een 3delige cursus geweest, en hier heb ik zoveel geleerd over de camera, ik kon een foto maken maar dat was het ook, aangezien ik heel lang of op de auto-stand of sport-stand foto's maakte, ben ik die standen helemaal vergeten !

Genoeg gepraat op naar een overzichtje !

Januari
Er lag sneeuw veel sneeuw ! Dat was een mooi moment om Saskia (Saskiaojan) en de paarden op de foto te zetten !
Afbeelding
Afbeelding

Februari
Er stond een fotomeeting op het menu, het leek me altijd al leuk om er 1 te organiseren. Bij deze een fotomeeting bij de spartelvijver te Appelscha, het was die dag nogal tja....erg hollands weer !

Afbeelding

En voor de cursus moesten we af en toe ook 'huiswerk' maken en ook actiefoto's kwamen aanbod, dus zet je je eigen pony in als model !
Afbeelding

Maart
Lammetjes op de hei ! Uitstekend oefenmateriaal !
Afbeelding
En ook nog een knappe labrador pup voor de lens gehad !
Afbeelding

April
Het outdoor seizoen brak aan, en dit was een goeie kans om op concours te gaan en te gaan oefenen oefenen en nog eens oefenen!
Afbeelding
En ook portfolioshoots !
Hoe toevallig 2 haflingers !
Afbeelding
Afbeelding

Mei
Oefencross Hooghalen op het progamma !
Afbeelding
Afbeelding

En met de foto cursus club, stond een uitje op het programma naar Schiermonnikoog ! Ook weer heerlijk hollands weer !
Afbeelding

CH Oosterwolde
Afbeelding

Juni
Nog een portfolioshoot ! Dit keer een bruine labrador !
Afbeelding

En een cross foto meeting !
Afbeelding

We gaan gelijk door naar Oktober
Vorig jaar ben ik naar SGW-Friesland geweest, te foto's maken en dit jaar vroegen ze mij om weer te komen foto's maken !

Afbeelding De oefencross
Afbeelding De marathon

En dit is dan mijn overzichtje ! Er staat nog een fotomeeting op het menu !
Ik ben vast heel veel foto's vergeten maar anders komen hier teveel foto's te staan, is denk ik nu al zo :')

Ik ga mij nog meer richting op scherpte en de kleine dingetjes ! En consequent copyright plaatsen !

Op naar 2016 !

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 18:49

leuke foto's! je laatste meeting komen vast nog meer mooie foto's van ;)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 20:41

Leuk fotojaar en wat ben je gegroeid! en wat mooi dat mijn prinses bovenaan staat <3 en stoere ojan ook, wat een geluk hadden we met het weer!

Voor meer foto's van kathe.... Check mijn ejl