[FOTO] Autonoom project, paardenportret.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mellanca

[FOTO] Autonoom project, paardenportret.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 12:44

Hoi allemaal!
Ik zit in mijn laatste jaar fotografie (avondonderwijs) en mijn autonoom project (examen) bestaat uit allerlei paardenportretten.
Ik heb nog lang niet alles, maar zou alwel heel graag feedback krijgen op wat ik tot nu toe heb.

Dus alle commentaar (onderbouwd) is zeer welkom!
(op mijn flickr zie je ze in betere kwaliteit, dit is bokt upload https://www.flickr.com/photos/137419870 ... 718615871/ )

1) Afbeelding

2) Afbeelding

3) Afbeelding

4) Afbeelding

5) Afbeelding

6) Afbeelding

7) Afbeelding

8) Afbeelding

9) Afbeelding

10) Afbeelding

11) Afbeelding

12) Afbeelding

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden :)

Ania

Re: [FOTO] Autonoom project, paardenportret.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:48

Prachtige platen! maar met name foto 9 greep me en blijft me ook vasthouden. De uitstraling van het paard is prachtig.

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:33

De manier waarop nu gefotografeerd wordt, is totaal niet mijn smaak en dit komt voornamelijk hoe alles gekaderd is. Een stukje hoef eraf (2) of klein stukje borst... Zat mensen die dit niet erg vinden, maar ik val erover.
Doch bij foto 5 komt een stuk kwijl uit de mond van het paard. :r Bij een paard die geposeerd staat, vind ik dit echt niet kunnen. Een beetje kwijl, een traantje, een snottebel...allemaal zaken waar je op hoort te letten. Je hebt namelijk altijd mensen die dit opmerken en zich niet meer kunnen vergapen aan de foto.

Geke_Lizzy

Re: [FOTO] Autonoom project, paardenportret.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:59

Mag ik vragen welke opleiding jij precies volgt?

Verder vind in er een paar mooie foto's tussen zitten, maar 4 t/m 7 vindt ik minder sterk, de positie vind ik minder mooi en ik was wat scherpte.

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 22:08

Geke_Lizzy schreef:
Mag ik vragen welke opleiding jij precies volgt?

Verder vind in er een paar mooie foto's tussen zitten, maar 4 t/m 7 vindt ik minder sterk, de positie vind ik minder mooi en ik was wat scherpte.

Fotograaf bij syntra.
Bedankt voor de feedback al :)
Scherp zijn ze wel hoor, de originele foto's zijn uitvergroot nog altijd zeer scherp dus denk dat dit aan het uploaden ligt...