[FOTO] Act like a wolf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMayo

[FOTO] Act like a wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 23:05

Ha bokkers.

Na een flinke poos oefenen met fotografie heb ik door verschillende redenen en tijdgebrek besloten te stoppen met fotograferen. Nu kreeg ik toch weer een vraag van iemand waar ik geen nee tegen kon zeggen en heb ik na een aantal maanden mijn camera onder het stof vandaan gehaald.

O.a. deze foto kwam er uit rollen. Ik vind het jammer dat het lichte gedeelte iets overbelicht is maar vind het toch een stoere plaat. Even weggelaten dat de hond hier stout was omdat ze eigenlijk moest blijven zitten... <<)

Afbeelding

Jette

Re: [FOTO] Act like a wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:11

Ik vind het een stoere foto, maar technisch niet enorm goed. Het wit is inderdaad overbelicht en daardoor wordt de schaduw aan de andere kant ook heel erg donker. Daarnaast jammer dat de oren net afgesneden zijn. Maar het gevoel wat de foto uitstraalt spreekt me wel erg aan! En dat is iets wat je niet echt kan leren vind ik

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 23:18

Bedankt voor je reactie! Fototechtnisch vind ik hem zelf ook echt niet goed genoeg, dan zitten er veel betere bij van dezelfse shoot. Ben normaal ook niet van de afgesneden oren. Hier kwam de hond onverwachts naar haar baasje toe terwijl ze wist dat dat 'stout' was waardoor ze zo'n lekker eigenwijze uitstraling kreeg. Ze was al te dichtbij om de oren erbij op te krijgen maar vond dat juist wat hebben. Dat gevoel inderdaad. :)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:43

Mooie foto. De blik van de hond trekt zo mijn aandacht, dat de oren mij niet waren op gevallen.
Ik vind het een erg geslaagde plaat. Hij lijkt niet helemaal scherp, maar dat maakt hem voor mij juist af in deze foto. Lekker mysterieus/spannend.