[VRAAG] Workshop

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anne_joy

[VRAAG] Workshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 16:47

Hallo allemaal,

Om te beginnen sorry als ik dit op de verkeerde plek heb gezet, maar ik had geen idee waar ik het neer moest zetten.
Voor mijn verjaardag mag ik van mijn ouders een fotoworkshop volgen. Nu kan ik alleen op internet weinig recensies vinden over fotografen.

Ik wil graag beter worden in het fotograferen van honden en dan voornamelijk de actiefoto's en het werken met een reflectiescherm.

Kunnen jullie mij vertellen welke fotografen jullie aanraden of juist afraden?

Alvast bedankt!

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 21:44

Ik heb maar één ervaring van een workshop voor hondenfotografie.
Dit is bij Kyno Focus. Ik heb daar een jaar geleden een privéworkshop gehad. Dat kan ik zeker aanraden.
Duidelijke uitleg, aardige fotografe, de praktijk op een mooie locatie en er waren door de fotografe 3 totaal verschillende modellen geregeld. Handig om je portfolio mee te vullen.
Ik vond het in ieder geval zeer leerzaam.

anne_joy

Re: [VRAAG] Workshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 08:54

Oke bedankt :) Ik zat zelf ook al aan Kyno Focus te denken. Kan je bij haar aangeven wat je graag wilt leren of wordt een schema aangehouden?

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:20

Gefeliciteerd! Y)(^)

Bij de privéworkshop kan je inderdaad aangeven wat je graag wil leren, daar wordt dan ook rekening mee gehouden. Ik weet niet hoe dat zit met een groepsworkshop.
Wat ook erg handig is, is dat als je na de workshop nog vragen hebt, ze die ook netjes beantwoord.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:32

Ik moest gelijk denken aan van den Oord fotografie. Die geeft ook workshop op aanvraag. Hoor er goede verhalen over. Zeker ook met honden en actiefoto's.

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 15:47

@Felicity2511: Dankje!! :) Ik wil denk ik een privé workshop gaan volgen zodat ik er zoveel mogelijk van leer. Fijn om te horen dat ze goed te tijd neemt

@xJikke: Oke bedankt :) Ik zal ze gaan vergelijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 08:28

anne_joy schreef:
Oke bedankt :) Ik zat zelf ook al aan Kyno Focus te denken. Kan je bij haar aangeven wat je graag wilt leren of wordt een schema aangehouden?

De privé workshops stem ik exact af op het niveau en de wensen van iedere klant.
Als je heel graag wat meer over 1 specifiek onderwerp wil leren, is dat dus geen enkel probleem. Dan focussen we de workshop daar op.

Er is wel een basis programma dat ik kan doorlopen als de klant zelf geen specifieke punten heeft, maar ook dan probeer ik tijdens de workshop te kijken wat er al heel goed gaat en wat er nog beter kan en dan gaan we daarmee verder werken :)

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-15 08:30

Oke fijn om te horen. Ik ga met mijn ouders overleggen wat zij ervan vinden :)