Samen met nog een half miljoen Nederlanders stond ik ook om 3 uur vannacht naast mijn bed om de maansverduistering te bekijken en op de foto te zetten. Dat viel nog niet meer! Een cropcamera is daar iets minder voor geschikt en een 200mm lens ook niet helemaal (mijn inbeeldingsvermogen had een supermaan iets groter gemaakt dan de 7% dan dat het nu was )
Hier mijn beste resultaten. In 2019 ga ik voor de herkansing!
Laatst bijgewerkt door Meloen op 29-09-15 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Ze zijn allemaal mooi gelukt, maar die eerste onderscheidt zich echt van de andere foto's (ook de vele foto's die ik al voorbij heb zien komen waar dan ook op internet), prachtig hoe je het landschap en de lucht hebt meegenomen zo, wauw!
Abracadabra9
Geplaatst: 29-09-15 08:03
Eens met WildWings, die eerste is echt prachtig! Bijzondere foto. De andere foto's heb ik eigenlijk al gezien, deze zijn wat meer standaard (neemt niet weg dat ze wel mooi en duidelijk zijn).
Ersina
Geplaatst: 29-09-15 10:15
Sluit me aan bij de mening dat de 1e foto het mooist is. Ik vind de sterrenpracht eromheen vooral opvallen. MOOI!
Ik deel de mening van mijn voorgangers. Ze zijn allemaal prachtig, maar de eerste springt er wel echt uit vanwege het landschap, de kleuren van de lucht en de sterren. Echt heel mooi