[FOTO] Bye bye sun, see you tomorrow!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

[FOTO] Bye bye sun, see you tomorrow!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 16:32

Al een tijdje kan ik 's avonds weer genieten van prachtige paarse/rode/gele/oranje wolken tijdens de zonsondergang. Nou maak ik wel eens even snel een foto vanachter het slaapkamerraam, maar dan heb je dus de hele woonwijk er ook bij op. Dat is niet mooi :n

Dus gisteren besloot ik dat ik naar de heide ging voor een zonsondergang zoals ik voor ogen had. Gewapend met camera en statief op zoek naar het juiste plekje. Nou pap wist er nog wel 1, dus na uitleg hoe ik er moest komen daar naartoe gereden. Parkeerplaats op, spullen pakken en naar de heide gelopen... en dan zie je een heel groot geel bord met uitroeptekens en grote rode letters. Blijkt het een gebied te zijn met oude explosieven die nog geruimd moeten worden _O- (bedankt pap, wist niet dat je zo graag van mij af wilde :') )

Ach, toen maar in de berm gebleven in plaats van de heide opgelopen. Statief klaargezet, camera erop, het in mijn ogen mooiste stukje en toen wachten tot de zon zover gezakt was dat het naar mn zin was.

Dit is uiteindelijk de foto geworden:
Afbeelding

xJolijn

Re: [FOTO] Bye bye sun, see you tomorrow!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 17:38

Prachtige foto! <3 de sfeer heb je mooi vast weten te leggen. Hele fijne, warme kleuren. Top!

Anoli

Re: [FOTO] Bye bye sun, see you tomorrow!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-15 06:51

Dank je wel!! :j

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 14:34

Wat een prachtige foto! :)