Website of facebookpagina

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoycexEnya

Website of facebookpagina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 10:03

Hallo allemaal

Sorry al het verkeerd staat!

Ik ben een beetje aan het twijfelen wat ik ga doen.
ik heb op moment beide.

Maar volgens een vriendin is mijn site niet profesioneel genoeg.
[url]jkfotografie.weebly.com[/url]
Als jullie willen kijken wat jullie ervan vinden.

Ook heb ik een facebookpagina, op dit moment niet online, omdat ik er mee bezig wil.
maar ik ben helemaal niet actief in pagina's onderhouden, omdat ik niet weet wat ik moet plaatsen.
maar vind een pagina weer handiger dan een site, omdat ik meer op facebook kijk dan mijn site.

Wat zouden jullie doen?

Amy77

Re: Website of facebookpagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 10:41

Ik zou inderdaad een facebookpagina aanmaken..om jezelf bij publiek bekend te maken.
Niet banketstaaf bedoelt, maar er zijn 1001 fotografen en als ik een fotograaf zoek, krijg je pagina's vol op google. Daar kan ik je dus niet vinden.
Op facebook werkt het echt als een netwerk.
Je opdrachten daar plaatsen, vertellen waar je heengaat voor een klus, een like en deel actie voor een gratis shoot met een mooie uitvegroting erbij bv etcetc.
Denk dat je dan meer publiek trekt..je website er wel up to date naast houden, want niet iedereen heeft facebook nl.

Foaly

Re: Website of facebookpagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 10:50

Wat ik je zou willen meegeven, na even op je website gekeken te hebben: let op je taalgebruik. Ik zie veel spelfouten, kromme zinnen en gebrek aan interpunctie. Dit doet mij gelijk afhaken wanneer ik op zoek zou zijn naar een fotograaf. Website of facebook: zorg in ieder geval dat het representatief en verzorgd is. Laat dit desnoods doen door een vriend of familielid die goed is in taal wanneer je er zelf niet zo'n ster in bent. Dat komt een stuk professioneler over :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 11:17

Op Facebook kan je ideaal je naam bekend maken. Door regelmatig te posten hou je jezelf in the picture.

Verder vind ik weebly nooit zo professioneel als ik eerlijk ben. Als je het geld er straks voor over hebt kan je naar een webdesigner (een bureau, of misschien heb je een bekende die het kan) die een website kan maken. Hij kan je ook alles vertellen en helpen over vindbaarheid bij Google.