Aangezien ik nog 3 foto's mag plaatsen en ik weer aan het oefenen ben geweest, wil ik graag mijn topic even aanvullen met deze drie foto's en hoor ik graag tips natuurlijk
Ik ben nu iets bewuster met de achtergrond bezig geweest bij deze foto's. Het bewerken heb ik nog niet onder de knie geef ik toe.
De eerste is een nieuwe poging tot een paardenoog, nu met de lucht als achtergrond. Ik moest er erg voor uitkijken dat ik zelf niet te zien was in de weerspiegeling van het oog

Toevallig kwam ik deze twee halfwasjes tegen op een hooiberg, dus snel de camera tevoorschijn getoverd. Ik vind de zwarte achtergrond wel mooi, maar het achterste katje zit een beetje in een vreemde positie helaas.

Foto 3 is van mijn eerste probeersel om actie-spring foto's te maken op een concours. Ik had meteen te maken met een wit paard en tegenlicht van de zon, wat het best lastig maakte. Over deze foto ben ik eigenlijk wel goed te spreken, alleen zag ik later pas dat ik hem recht had moeten zetten (maar omdat ik er al tekst in had gezet lukte dit niet meer, dan kwamen de letters scheef te staan
)