[FOTO] ''Old but gold'' fotomeeting resultaten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] ''Old but gold'' fotomeeting resultaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:02

Hoi!

Afgelopen zaterdag ben ik naar de old but gold fotomeeting geweest in Exloo, georganiseerd door Marinda (Tigress).
Het was een hele gezellige dag en ben heel tevreden over de foto's. :)
Ik heb gefotografeerd met de Canon EOS 1100d en de Canon 50mm f1.8 & een paar foto's met de Canon 70-200 usm f4.0. De 50mm lens heb ik op deze meeting voor het eerst gebruikt dus het was even wennen.
Kritiek en commentaar mag maar hou het netjes en hou er rekening mee dat ik nog maar 14 ben. :+
Genoeg gepraat, hier de foto's:

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:01

Leuke foto's hoor! Het viel me wel op dat de honden, op 1 na, allemaal de tong uit de mond hebben.
Bij foto 4 vind ik de strepen hinderlijk (vervaagde heide?)En alhoewel de foto's prettig wegkijken, denk ik dat het leuker is, als elke hond op een geheel andere wijze genomen was, rennend, springend, zittend, maar bovenal met de tong iets vaker in de mond!!! :D

MerleSimone

Re: [FOTO] ''Old but gold'' fotomeeting resultaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:03

Ersina volgens mij was het op de dag van de meeting heeel warm en het zijn allemaal oude(re) honden, ik snap het wel :D
Leuke foto's! Leuke honden ook, mooi concept!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:07

Ik vind het zo knap hoe je op jouw leeftijd al zulke prachtige foto's kunt maken! <3
En die tongen storen mij juist helemaal niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:36

Ersina schreef:
Leuke foto's hoor! Het viel me wel op dat de honden, op 1 na, allemaal de tong uit de mond hebben.
Bij foto 4 vind ik de strepen hinderlijk (vervaagde heide?)En alhoewel de foto's prettig wegkijken, denk ik dat het leuker is, als elke hond op een geheel andere wijze genomen was, rennend, springend, zittend, maar bovenal met de tong iets vaker in de mond!!! :D

Het was best warm en het was een meeting met allemaal oude honden, dus dat ze hun tong uit hun bek hadden was wel logisch en konden we natuurlijk ook niks aan doen. :j
Over de strepen ben ik het een beetje met je eens, ik vind het aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant kan ik begrijpen dat het wat stoort.
Rennend en springend was idd leuk geweest maar deze oudjes konden al niet meer zo snel lopen, dus rennen en springen zat er niet in haha. :+

MerleSimone schreef:
Ersina volgens mij was het op de dag van de meeting heeel warm en het zijn allemaal oude(re) honden, ik snap het wel :D
Leuke foto's! Leuke honden ook, mooi concept!

Klopt haha! :)
Dankjewel!

KoudbloedKim schreef:
Ik vind het zo knap hoe je op jouw leeftijd al zulke prachtige foto's kunt maken! <3
En die tongen storen mij juist helemaal niet!

Wat lieeef! <3
Mij eigenlijk ook niet echt! :)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:38

Die 2e hond, hoe heet die/van wie is die? Lijkt heel erg op een hond die ik ook eens gefotografeerd heb :)

Echt toffe foto's trouwens! Mooi hoor, al goed bezig voor je leeftijd idd. Als je zo blijft oefenen ben je over een aantal jaar vast een top fotograaf +:)+

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:44

Wauw mooi hoor!! IK zag de meeting voorbij komen en vind oude hondjes zoo schattig dus was al benieuwd naar de resultaten =)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 21:05

IsaCalixa schreef:
Die 2e hond, hoe heet die/van wie is die? Lijkt heel erg op een hond die ik ook eens gefotografeerd heb :)

Echt toffe foto's trouwens! Mooi hoor, al goed bezig voor je leeftijd idd. Als je zo blijft oefenen ben je over een aantal jaar vast een top fotograaf +:)+

Die heet Pikey, is van bokker maxie.
Dit was trouwens geen oudje, dit was een last-minute inval model haha. :)
Dankjewel, heel lief! <3

femmy91 schreef:
Wauw mooi hoor!! IK zag de meeting voorbij komen en vind oude hondjes zoo schattig dus was al benieuwd naar de resultaten =)

Dankjewel! Was echt een hele leuke meeting. :j

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 17:20

Ik vind het hele fijne foto's om naar te kijken, erg mooi gelukt en al helemaal gezien het feit dat je pas 14 bent! Ga zo Door!

En ik had stiekem wel heel graag bij die foto meeting willen zijn. Ik heb twee hele lieve ouwe sokken die ik graag nog eens op de foto wil hebben hihi :o

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 07:51

Mooie foto's! Leuk al die oudjes! :)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:40

hele nette foto's! Mooie scherpte diepte ook!!!