Een erg originele titel
Ik weet het, ik blink uit in originele titels
Gisteren zijn we een middagje/avond naar de dierentuin geweest. Na m'n ervaring met de Zürich Zoo 2 jaar geleden valt eigenlijk iedere dierentuin tegen, want dáár hebben ze echt waanzinnig veel ruimte. Maar goed, dan heb je het ook wel over Zürich Zoo natuurlijk

Toch moet ik zeggen dat Blijdorp gisteren absoluut níet tegen viel. Er waren een hoop verzorgers aanwezig om uit te leggen en te blijven herhalen wáárom het belangrijk was vooral niet te gillen of proberen de dieren te aaien (en helaas waren de kinderen daar méér van onder de indruk dan sommige "volwassenen".. ) maar gelukkig leken de dieren daar dan weer weinig last van te hebben, wat erg fijn was
Ik was alleen even vergeten hoe groot de dierentuin was en hoe vermoeiend het af en toe is
Ben het nog niet helemaal gewend geloof ik 
Oh. En later als ik groot ben wil ik een Okapi.

1.

2.

3.

En ik heb voor het eerst fascinatie gekeken naar kwallen. Bizar hoe ze zich eigenlijk voortbewegen

4.

5.

6.

7.

Ik ben al zó groot!
8.

En nu naar m'n favoriete beestjes; de prairiehondjes
9.

10.

11.

12.

De foto's zijn gemaakt met een nikon D80 en met m'n 70-210mm AF Nikkor 4 - 5.6 lens (een oud maar goud lensje
) en met m'n Nikon 50mm 1.8 lens. Moet nog een hoop leren maar word nog steeds helemaal happy van m'n prairiehondjes