[FOTO] Ik zeg maar Zoo...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Ik zeg maar Zoo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 15:12

Da's korter dan Dierentuin... ;)

Een erg originele titel *\o/* Ik weet het, ik blink uit in originele titels :')

Gisteren zijn we een middagje/avond naar de dierentuin geweest. Na m'n ervaring met de Zürich Zoo 2 jaar geleden valt eigenlijk iedere dierentuin tegen, want dáár hebben ze echt waanzinnig veel ruimte. Maar goed, dan heb je het ook wel over Zürich Zoo natuurlijk :+

Toch moet ik zeggen dat Blijdorp gisteren absoluut níet tegen viel. Er waren een hoop verzorgers aanwezig om uit te leggen en te blijven herhalen wáárom het belangrijk was vooral niet te gillen of proberen de dieren te aaien (en helaas waren de kinderen daar méér van onder de indruk dan sommige "volwassenen".. ) maar gelukkig leken de dieren daar dan weer weinig last van te hebben, wat erg fijn was :j

Ik was alleen even vergeten hoe groot de dierentuin was en hoe vermoeiend het af en toe is :') Ben het nog niet helemaal gewend geloof ik :')

Oh. En later als ik groot ben wil ik een Okapi. :+

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
En ik heb voor het eerst fascinatie gekeken naar kwallen. Bizar hoe ze zich eigenlijk voortbewegen :')

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding
Ik ben al zó groot!

8.
Afbeelding

En nu naar m'n favoriete beestjes; de prairiehondjes :')

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

De foto's zijn gemaakt met een nikon D80 en met m'n 70-210mm AF Nikkor 4 - 5.6 lens (een oud maar goud lensje <3 ) en met m'n Nikon 50mm 1.8 lens. Moet nog een hoop leren maar word nog steeds helemaal happy van m'n prairiehondjes _O-

Saaams

Re: [FOTO] Ik zeg maar Zoo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 15:16

Gave fotos! Die kleintjes zijn groot geworden. Ik was geweest toen ze net geboren waren en nog klein en lief :=

Afbeelding

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 15:18

Mooie foto's. Wat is 12 voor een vogel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 16:07

Ze zijn nu ook nog heel klein en lief hoor Saaams _O- Alleen een van de twee is wel echt de meest eigenwijze van het stel; een bleef telkens bij mams en de ander liep mooi zelf alle kanten op; totdat moeders weer brulde _O-

sallandval; ik had me nog zo voorgenomen om de namen van die dieren te onthouden... Als ik Google mag geloven een Stellar Arend (?) maar zeker weten doe ik het niet :=

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 18:51

Leuke foto's Rach! En mooie titel :')

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 18:52

<3 mooie foto's!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 19:06

Die prairiehondjes hebben betere 'winged eyeliner' dan ik -O-

Toffe fotos!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 09:43

Anoniem schreef:
Ze zijn nu ook nog heel klein en lief hoor Saaams _O- Alleen een van de twee is wel echt de meest eigenwijze van het stel; een bleef telkens bij mams en de ander liep mooi zelf alle kanten op; totdat moeders weer brulde _O-

sallandval; ik had me nog zo voorgenomen om de namen van die dieren te onthouden... Als ik Google mag geloven een Stellar Arend (?) maar zeker weten doe ik het niet :=

Da's inderdaad een Steller arend!

Prachtige foto's maar die vis knalt er zwaar erbovenuit! +:)+ +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:10

Mooie titel he amaggi _O-

Danique; dat zei ik hier ook al; gewoon een prairiehondje met make-up skills :')

Thanks HorseyDude! Was voor het eerst dat ik ook daar maar eens de tijd voor heb genomen :j

D'r is nog zo idioot veel te zien in de dierentuin maar ik was gewoon echt op _O-