Tips gevraagd fotoshoot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Love_Mirra

Tips gevraagd fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 03:56

Hallo allemaal,

[size=9]allereerst: ik heb geen idee waar dit topic juist thuis hoort, sorry als het fout staat![\size]

Ik ben bezig aan mijn grote afvalrace. Door allerlei omstandigheden (ziekte etc) was ik erg veel aangekomen. Ik heb nu 2/3 van de vooropgestelde kilo's eraf gewerkt. Daarom vind ik van mezelf dat ik alvast een beloning verdien :+ .

Ik wil graag een fotoshoot van mezelf met mijn paarden. MAAAR, ik ben geen fotomodel en weet niet echt hoe ik me moet gedragen op de foto's.
Ik wil geen 101ste foto van 'ik geef mijn paard een knuffel en kijk naar de camera' of krampachtige foto's als ik er naast sta.

Wie heeft dé tip voor mooie foto's?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Tips gevraagd fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 04:35

Gewoon samen met de fotograaf overleggen wat je wil. Die kan je best helpen en zeggen hoe je moet staan. Je bent al veel kilos kwijt en daar mag je best trots op zijn!! :)

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 14:05

Bedankt voor je reactie.

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik wél wil. Alleen dat ik de dingen uit de OP niet wil :)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 14:07

Misschien dat je wat inspiratie voor poseer foto's kunt vinden op google met bv 'horse photoshoot'? :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 14:13

Ben je bekend met Pinterest? Dat is een site vol met foto's die je op je eigen bord kan 'pinnen'. Zo kan je dus een selectie maken van wat je juist wel mooi vind :). Dit kan je dan doorgeven aan de fotograaf, die kan namelijk vanaf zijn/haar computer ook op jouw bord kijken als je hem niet op privé hebt ingesteld. Zo weten jullie beiden wat jij graag wilt, want uiteindelijk is het zeker jouw shoot!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 14:16

Een goede fotograaf stuurt je aan en zorgt dat jij je op je gemak voelt:). Probeer een fotograaf te vinden waar je ook al even contact mee hebt om te kijken of het klikt.

funidreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 14:18

als je niet goed kan lachen enzo op foto's kan je ook eens proberen om wat later op de avond foto's te laten maken voor de zonsondergang, dan zijn jullie silhouetten zwart op die mooie achtergrond :j dat zijn echt heel erg mooie foto's :j

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 14:28

Hier zitten al goede tips tussen. Bedankt iedereen! Ik ga inderdaad al eens Google proberen naar fotografen en foto's

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:19

TAO → FK

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:26

Ik had hetzelfde probleem haha, heb idd via Google een beetje een moodboard gemaakt voor de fotografe (goede vriendin, dat wel)

Uiteindelijk prachtig resultaat gegeven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:26

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 17:40

Op youtube staan héél veel vorbeeldvideo's met uitgebreide uitleg van de do's en don'ts als model. Ik zou zegen: Kijk daar eens naar.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 08:38

gwn een fijne fotograaf zoeken. ik had geen idee wat ik wou, maar wel foto's van zowel mij samen met het paard als alleen het paard. ben echt verbaasd over het resultaat, het zijn echt prachtige foto's geworden. je moet gewoon jouw ding doen met je paard, dan kom je er wel ;-)